یزد از امنیت کامل برای...

شهردار یزد با اشاره به اینکه این شهر در طول سال میزبان تعداد زیادی گردشگران خارجی است، گفت: یزد از امنیت کامل برای گردشگران خارجی برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم - جمال‌الدین عزیزی بندرآبادی با بیان اینکه تامین امنیت یکی از مهمترین مقوله‌ها و مسائل مرتبط با زندگی اجتماعی است اظهار داشت: هر آنچه امکانات برای مردم ایجاد کنیم اگر امنیت به نحو مطلوب فراهم نشود قطعاً کیفت مطلوب نزدگی محقق نمی‌شود.

شهردار یزد خاطرنشان کرد: این امنیت در ابعاد مختلف مالی، روانی، اجتماعی، ترافیکی، سایبری و سایر ابعاد خودش را نشان می‌دهد و هر یک از این موارد اهمیت بسیار بالایی برخودار است.

عزیزی ادامه داد: یزد جهانی امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به امنیت پایدار دارد چرا که این شهر میزبان گردشگران نقاط مختلف دنیا است و امنیت آن باید زبانزد خاص و عام باشد همانطور که در گذشته این طور بوده و هست.

وی افزود: به لطف خدا و با همت و تلاش نیروی انتظامی استان، امنیت تا به الان فراهم بوده و گزارشی که ما از گردشگران می‌گیریم، عموماً بر این اساس است که شرایط برای حضور و گردش در شهر برای آنها فراهم است.

شهردار یزد با بیان اینکه نیروی انتظامی در جهت رفع موارد بسیار معدود مشکلات موجود هم به خوبی عمل می‌کند ادامه داد: ترافیک در عین ظاهر ساده، یک موضوع بسیار پیچیده است و مسائل ترافیکی امروز در شهرها یکی از سخت‌ترین مسائل به حساب می‌آید.

عزیزی عنوان کرد: موضوعات ترافیکی در یک حلقه به هم پیوسته شهر خودش را نشان می‌دهد و نمی‌توان یک بخش را از سایر قسمت‌ها مجزا کرد به همین دلیل هم باید این موضوع را تمام ساحتی دید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات