۱۰ پروژه آبرسانی روستایی در فردوس اجرایی می شود

۱۰ پروژه آبرسانی روستایی در فردوس اجرایی می شود

سرپرست امور آب و فاضلاب روستایی فردوس از اجرای ۱۰ پروژه آبرسانی درروستاهای این شهرستان طی سال جاری خبر داد.www.BanaNews.ir

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) نوید عبداللهی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در سال جاری بیش از ۱۰ پروژه شامل آبرسانی ، تکمیل آبرسانی و مطالعات آبرسانی در روستاهای سطح شهرستان فردوس اجرا می ‌شود.

وی یادآور شد: پروژه‌های پیشنهادی امور آبفای فردوس در صورت تأمین اعتبار مورد نیاز در بیش از ۲۷ روستای شهرستان اجرا می ‌شود که حفر چاه، توسعه و تعویض شبکه، ساخت منبع و حصارکشی از جمله این پروژه‌ها است.

وی افزود: در حال حاضر این شهرستان دارای بیش از پنج هزار اشتراک مسکونی، ۱۹۴ اشتراک عمومی، ۳۴۸ اشتراک تجاری و صنعتی و نیز تعداد هشت اشتراک آزاد است.

سرپرست امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان فردوس گفت: میزان آب مصرفی مشترکان روستایی شهرستان فردوس در بازده زمانی ۲۵ بهمن سال گذشته تا ۲۵ اردیبهشت‌ماه سال جاری بیش از هشت هزار و ۸۰۰ متر مکعب بوده است.

عبداللهی از صدور بیش از چهار هزار و ۹۰۰ قبض اشتراک و نیز بهسازی و تعویض ۶۰ باب کنتور و انشعابات آن از ابتدای سال خبر داد.

به گفته وی: در این مدت همچنین تعداد ۲۷ فقره انشعاب به ارزش بیش از ۲۱ میلیون ریال به مشترکان واگذار شده است.

وی آغاز ساخت منبع و حوضچه لایه‌ گیر در روستای گستج، آغاز عملیات اجرایی پروژه آبرسانی روستای باغستان و مهرانکوشک، نصب سیستم اتوماسیون در منابع آب شرب روستای خانیک و تعویض و بهسازی ۸۰ عدد انشعاب فرسوده مشترکان سطح شهرستان را از جمله فعالیت‌های این اداره از ابتدای سال جاری برشمرد.

 

 

    نظرات