پیام تبریک رییس شورای شهرستان بمناسبت ماه مهر ماه مدرسه

پیام تبریک رییس شورای شهرستان بمناسبت ماه مهر ماه مدرسه

Image result for ‫پیام تبریک شروع سال تحصیلی‬‎ قسم به قلم و آنچه می نویسد و سپاس صاحب آنرا که به بشر قدرت تفکر و اندیشه عنایت فرمود و زمینه پیشرفت و تعالی او را فراهم نمود.

بار دیگر فصل « مهر» از راه رسید و صحیفه نورانی دانش با انگشت تکاپو و تلاش دانش آموزان دانشجویان و صاحبان کسب علم و کمال ورق خورد و ملائک بال خود را برای حضور آنان گسترانیده و توفیق خدمت را به تنی از بندگان خود عنایت فرموده است.

آغار سال تحصیلی و شروع دلنشین درس و مدرسه و دانشگاه را  صمیمانه تبریک گفته و برای همگان از درگاه خداوند متعال، دستیابی به مدارج عالی علمی، دینی و اخلاقی، تواًم با موفقیت، بهروزی و سعادت را از درگاه خداوند متعال خواهانیم.

مقارن شدن شروع سال تحصیلی با هفته شکوهمند « دفاع مقدس» تقارنی نیکوست که فضای جامعه را به یاد و خاطره ی شهیدان، متبرک ساخته و پاسداری از حرمت خون شهیدان را در « سنگر درس و مدرسه » یادآور عصاره های پاک انقلاب می نماید. و ما نیز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس با آرمانهای امام راحل (ره) و شهدا تجدید میثاق نموده و همواره پیروی از منویات  رهبر انقلاب را سر لوحه زندگی خود قرار می دهیم تا بتوانیم تحولی بنیادین در حوزه تعلیم و تربیت ایجاد نموده و آرمانهای بلند انقلاب اسلامی  محقق سازیم.

امید است به فضل الهی و تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج)  در طول سال تحصیلی جدید در جهت تهذیب، خود سازی، علم اندوزی و بومی کردن دستاوردهای حاصله، تلاش مضاعف نموده و همدل و متحد در آینده گنجینه­ایي از گوهرهای کم نظیر علم و معرفت برای پیشرفت کشور باشید. در پایان آرزوی عزت و سربلندی برای یکایک شما آینده سازان ایران اسلامي عزيز را دارم .

اسماعیل فرهادی - رئیس شورای اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه



لینک اصل خبر در سایت شورای شهر شاهین شهر

    منبع خبر

    شورای شهر شاهین شهر

    شورای شهر شاهین شهر یک شورای شهر در شهر شاهین شهر و میمه می باشد

      نظرات