قرارداد شرکت آبفا خوزستان با دفتر خدمات پیشخوان متخلف امیدیه فسخ شد

قرارداد شرکت آبفا خوزستان با دفتر خدمات پیشخوان متخلف امیدیه فسخ شد

طی بازدید سرزده معاون درآمد امور مشترکین و شرکت آب و فاضلاب خوزستان، قرارداد یکی از دفاتر خدمات پیشخوان دولت با شرکت آب و فاضلاب خوزستان در شهرستان امیدیه فسخ شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، معاون درآمد و امور مشترکین این شرکت در این باره گفت: در بازدید سرزده به همراه مدیران مربوطه از دفتر خدمات پیشخوان دولت با مجوز ( 1060-21-72) در شهرستان امیدیه، قرارداد این دفتر پیشخوان با شرکت آب و فاضلاب خوزستان فسخ شد.

محسن درفشان، عدم رعایت بخشنامه ها و دستورالعملهای ابلاغی و عدم نظافت لازم و بی نظمی در محیط دفتر را از جمله دلایل فسخ این قرارداد عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه 3 دفتر پیشخوان دیگر در شهرستان امیدیه فعال هستند، تاکید کرد: شهروندان شهرستان امیدیه تا اطلاع ثانوی، برای دریافت خدمات به دفاتر دیگر و اداره آبفا امیدیه مراجعه کنند.

درفشان متذکر شد : کیفیت خدمات در دفاتر پیشخوان و احترام به حقوق شهروندان از سیاست‌های امور مشترکین و گسترش هرچه بیشتر خدمات در دفاتر پیشخوان است.

گفتنی است: در استان خوزستان 300 دفتر پیشخوان وجود دارد که قابلیت بهره برداری برای انجام خدمات شرکت آب و فاضلاب را دارند.

تنظیم: راشین نجارپور

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان

    شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان

    شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان یک شرکت در شهر اهواز می باشد

      نظرات