احداث۴۰۰ هزار واحد مسکونی روستایی در کشور

احداث۴۰۰ هزار واحد مسکونی روستایی در کشور

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از احداث۴۰۰ هزار واحد مسکونی روستایی در کشور خبر داد.www.BanaNews.ir

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) حجت الاسلام و المسلمین محمد علی رضایی در حاشیه بازدید از پروژه‌های مسکن مهر خراسان جنوبی گفت: برای امسال نیز احداث۴۰۰ هزار واحد مسکونی برای روستاهای کشور در دستور کار است.

وی افزود: بنیاد مسکن خراسان‌جنوبی جایگاه خوبی در کشور دارد و تمامی فعالیتهای این استان نیز در مرکز رصد می‌شود.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: طرح هایی که برای کمک به محرومین و رفع نیاز روستائیان اجرا می‌شود، یکی از اولویت‌های مجلس شورای اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین رضایی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی برای اجرای پروژه‌هایی از این قبیل، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را حمایت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح مسکن مهر بعنوان بزرگ ترین طرح ملی و برگ زرین پروژه های عمرانی است.

علی‌اصغر آسمانی‌مقدم مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی نیز گفت: احداث ۸۷ واحد مسکونی در معصومیه بیرجند که در ابتدای امسال آغاز شد تا اواسط سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

آسمانی‌مقدم افزود: ۹۶ واحد نیز در شمال شهر که ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد از محل اعتبارات ریاست جمهوری، منابع داخلی بنیاد و حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) اجرا شده است.

وی تصریح کرد: ۲۰ واحد در چهکند که از محل اعتبارات داخلی بنیاد مسکن از مهرماه ۱۳۸۹ آغاز شده شامل واحدهای ۶۰ متری دوطبقه با پیشرفت فیزیکی ۸۸ درصدی در دست اجرا است.

وی یادآور شد: در دهلکوه بیرجند نیز آماده‌سازی ۶۴ هکتار از اراضی برای احداث مسکن مهر با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصد در حال انجام است.

 

 

    نظرات