تجلیل از کارکنان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری باغملک

تجلیل از کارکنان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری باغملک

به گزارش روابط عمومی شهرداری باغملک، به مناسبت هفتم مهرماه روز آتش نشانی و خدمات ایمنی، جمعی از کارکنان آتش نشانی شهرداری باغملک با حضور در یادمان شهدای گمنام به مقام شامخ این شهیدان ادای احترام کردند.

در این برنامه با حضور سرپرست شهرداری، اعضای شورای اسلامی شهر، فرماندهی منطقه انتظامی و ریاست اداره آبفا با اهدای لوح سپاس از زحمات و فداکاری های این عزیزان تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

همچنین در همین راستا پیام زنگنه ریاست بانک مهر اقتصاد، دانش آموزان و مربیان پیش دبستانی دنیای ساغر و حجت الاسلام شیخ علیرضا غروی نیز با حضور در ایستگاه آتش نشانی ضمن تبریک این روز از زحمات آتش نشانان فداکار تقدیر کردند.

در حاشیه این دیدارها مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری باغملک مجموع مأموریت های این واحد را طی شش ماهه نخست سال جاری ۲۷۸ مورد برشمرد.

امین طاهری در این خصوص گفت: تعداد آتش سوزی ها شامل ۱۲ منزل مسکونی، ۱۲ خودرو، ۵ واحد تجاری، تصادفات ۹ مورد، باز کردن درب آسانسور ۲ مورد، بریدن حلقه ۲ مورد و گرفتن حیوانات نیز ۱۱ مورد از ماموریت های سال جاری است.

وی افزود: همان طور که شهروندان مطلع هستند امسال شاهد آتش سوزی های گسترده منابع طبیعی و مزارع و باغات بوده ایم که در این خصوص ضمن تقدیر از زحمات همکارانم به اطلاع می رساند که در این مدت ۱۵۸ مورد آتش سوزی مزارع و پسماند های زمین های کشاورزی، ۲۵ مورد باغات، ۱۶ مورد منابع طبیعی و مراتع و ۲۶ مورد اماکن عمومی شهری توسط همکاران امداد رسانی و اطفاء حریق صورت گرفته است.

وی در پایان گفت: از زحمات همکاران فداکار واحد آتشنشانی و همچنین حضور مسئولین محترم به مناسبت گرامی داشت هفتم مهرماه تقدیر و تشکر می کنم.

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر باغملک

گزارش تصویری را در ادامه مطلب مشاهده فرمائید…

RooZ AtashneshaN 98 (5)

RooZ AtashneshaN 98 (1)

RooZ AtashneshaN 98 (2)

RooZ AtashneshaN 98 (3)

RooZ AtashneshaN 98 (4)

RooZ AtashneshaN 98 (10)

RooZ AtashneshaN 98 (6)

RooZ AtashneshaN 98 (7)

RooZ AtashneshaN 98 (8)

RooZ AtashneshaN 98 (9)

Pishdabestani saghar (1)

Pishdabestani saghar (2)

Pishdabestani saghar (3)

Pishdabestani saghar (4)

Pishdabestani saghar (5)

Pishdabestani saghar (6)

Pishdabestani saghar (7)

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر باغملک

لینک اصل خبر در سایت شهرداری باغ ملک

    منبع خبر

    شهرداری باغ ملک

    شهرداری باغ ملک یک شهرداری در شهر باغ ملک می باشد

      نظرات