پروژه بهسازی و ساماندهی بلوار امام خمینی(ره) باغملک آغاز شد

پروژه بهسازی و ساماندهی بلوار امام خمینی(ره) باغملک آغاز شد

* جناب آقای شیری ضمن عرض سلام و خسته نباشید، لطفاً اهداف اجرای این پروژه را بیان کنید.

+ ضمن عرض سلام خدمت شما و همشهریان ارجمند،به اطلاع می رساند در این پروژه اهداف مختلفی از جمله بهسازی، ساماندهی و زیباسازی را مدنظر داریم که با ایجاد یک بلوار جدید با ارتفاع یکسان و مناسب، کفپوش گذاری، احداث باغچه، تعبیه گلدان و کاشت درختان مناسب سعی داریم در بهبود منظر شهری در مرکز شهر یک گام مطلوب برداریم.

* در فضای مجازی شاهد اعتراض و گلایه مندی برخی شهروندان در خصوص قطع درختان بوده ایم! در این خصوص چه پاسخی دارید؟

+ ضمن احترام به این عزیزان باید عرض کنم قطعاً در وهله اول ما هم دغدغه حفظ درخت و درختچه ها را داریم ولی با توجه به اینکه درختچه های کاشته شده بصورت دیواره و با تراکم بالا در این بلوار موجب کاهش دید رانندگان و سختی تردد عابرین پیاده بودند و شاهد تصادف های متعدد خودروها با عابرین هم بوده ایم که این نکته بارها در جلسات داخلی و شورای ترافیک مطرح گردیده است  این اقدام صورت گرفته و قطعاً درختان و گل های مناسب تر در این مسیر کاشته خواهد شد.

* نحوه اجرا و اعتباری که برای پروژه در نظر گرفته شده چگونه است؟

+ به منظور کاهش هزینه ها تصمیم بر این شد که کار توسط عوامل شهرداری و با کمترین هزینه صورت گیرد و محل تامین هزینه ها نیز از اعتبارات داخلی شهرداری است.

* جناب آقای شیری برای ما و همشهریان از دیگر فعالیت های عمرانی شهرداری چه خبرهایی دارید؟

+ علیرغم تلاش ها و فعالیت های صورت گرفته همچنان شاهد محرومیت های زیادی در گوشه و کنار شهر هستیم که در حال حاضر دو اکیپ عمرانی برای احداث جوی و جدول در مناطق درویشان، آل خورشید، شنگ، رستم آباد و نقاط دیگر مشغول خدمات دهی هستند.

درهمین دوره کوتاه که به عنوان سرپرست شهرداری توفیق خدمت به همشهریان را داشته ام حدود ۳۰۰۰۰متر مربع آسفالت انجام شده است ولی متاسفانه با مشکل کمبود قیر در کشور مواجه شده ایم که موجب به تعویق افتادن پروژه بعدی آسفالت شده است.

پروژه کانال و بلوار لاله ها نیز در دست اجراست و از سوی دیگر پیاده رو سازی و کفپوش گذاری در پارک تلاش را نیز داریم. همچنین یک مرحله دیگر احداث دیوار حائل حفاظتی در پشت بازارچه گل نرگس داشته ایم و دیوار حائل بعد از پل چم کوره به طول یکصد متر نیز در حال اجراست.

* در پایان ضمن تشکر از شما اگر صحبتی با همشهریان عزیز باغملکی دارید بفرمائید.

+همانطور که خدمت شما عرض شد کار بهسازی بلوار را شروع کرده ایم و برای شروع آبادانی و بهبودی، مشکلاتی هم به همراه دارد که مشاهده شده برخی شهروندان مکرراً اعتراض کردند و البته انتقادات سازنده را با جان و دل می پذیریم ولی واقعیت این است که برای جایگزینی این بلوار نیاز به تخریب، تردد ماشین آلات و ایجاد مشکلاتی هم بشود که با انجام کار بصورت شبانه سعی داریم کمترین مزاحمت برای همشهریان عزیز صورت گیرد و از طرفی در خصوص بحث آسفالت هم این مشکل کمبود و در واقع نبود قیر ما را شرمنده همشهریان کرده است که بعنوان نمونه دست انداز ایجاد شده در بلوار شهید مطهری که بر اثر مناسب نبودن زیرسازی و نشست زمین ایجاد شده و یا دست انداز های تقاطع آل خورشید که گلایه های متعددی مردم دارند ما می بینیم و در صورت تامین قیر در کمترین زمان ممکن اکیپ های آسفالت معابر و لکه گیری را راه اندازی خواهیم کرد و در پایان ضمن تشکر از تلاش های همکاران گرامی و اعضای محترم شورای شهر مجدداً از همشهریان عزیز می خواهم که با  ارائه پیشنهادات ارزنده یاری رسان ما باشند.

titr behsazi bilvar emam+

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر باغملک

لینک اصل خبر در سایت شهرداری باغ ملک

    منبع خبر

    شهرداری باغ ملک

    شهرداری باغ ملک یک شهرداری در شهر باغ ملک می باشد

      نظرات