برگزاری چهارمین جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی به میزبانی اداره کل راه آهن استان

برگزاری چهارمین جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی به میزبانی اداره کل راه آهن استان


به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان قم با حضور آقایان: صبوری مدیرکل راه و شهرسازی ،بلدی مديركل بنیاد مسکن، جمالی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای, شه بندگان مدير آزمايشگاه فني و مكانيك خاك، خاکساری مدیریت شعب بانک مسکن و نماينده پلیس راه  به منظور بررسی مسائل مربوطه و آمادگی دستگاه های اجرایی برای ایام اربعین حسینی در محل سالن جلسات اداره کل راه آهن استان برگزار شد.
در ابتدا مدیرکل راه و شهرسازی استان ضمن خیر مقدم به اعضای جلسه با تاكيد بر هماهنگي لازم بين دستگاههاي مرتبط ، خواستار تعامل و هم افزایی بیشترادارات تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان در جهت پيشرفت پروژه هاي بزرگ استان گردید.
وی افزود: امیدواریم با پيگيري هاي مستمر اعضای شوراي هماهنگي امور راه وشهرسازي بتوانیم دراستان کارهای مثبتی انجام دهیم.
سپس بلدی مدیرکل بنیاد مسکن گزارشی از اقدامات صورت گرفته در خصوص مسکن طرح اقدام ملی ارائه نمود و گفت: این بنیاد با توجه به در اختیار داشتن نیروی فنی و متخصص وهمچنین داشتن تجهیزات و ماشین آلات مناسب آمادگی دارد جهت احداث مسکن طرح اقدام ملی با جدیت وارد شود.
در ادامه این نشست اعضاي حاضر در جلسه به بحث و تبادل نظر پيرامون موضوعات مختلف حوزه راه و شهرسازی پرداخته ونقطه نظرات خود را بیان نمودند.

لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات