آتش نشانها جزء پرتلاش ترین و با افتخارترین نیروهای شهرداری به حساب می آیند.

آتش نشانها جزء پرتلاش ترین و با افتخارترین نیروهای شهرداری به حساب می آیند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر سنندج:جلال شریعتی رئیس این شورا آتش نشانها را مظهر قدرت و ایستادگی خواند و افزود: این بهترین احساسی است که همشهریان ما در امنیت کامل با وجود حاضران همیشه در صحنه زندگی خود را سپری می کنند.

در جلسه اعضای شورای شهر و سید احسن علوی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرداری که صبح امروز در سالن جلسات این سازمان برگزارشد شریعتی گفت:باتوجه به نابودی قوانین شهرداری،چندگانه بودن نیروها از جمله ساعتی - شرکتی - قرارداری -پیمانی - رسمی و همچنین ناعدالتی بودن پرداخت حقوق پرسنل از معاونت اداری و مالی شهرداری خواست اگر چه رسیدگی به موارد فوق زمانبر است اما نسبت به ساماندهی این موارد باید اقدامات قانونی صورت پذیرد

رئیس شورای شهرخاطرنشان کرد:مدیران شهرداری باید با جدیت موضوعات را پیگیری کرده و نسبت به انعکاس آن با نمایندگان مجلس همکاری لازم را داشته تا نسبت به رفع مشکلات موجود چاره ایی اندیشیده شود.

جلال شریعتی اضافه کرد:سازمانهای شهرداری ازجمله سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی به دلیل کمبود تجهیزات از نظر میانگین آمار کشوری در پایین ترین رده قرارداشته و اتوبوس رانی حال با توجه به بالارفتن سن اتوبوس ها شهرداری باید برای نگه داری آنها هزینه های زیادی را متقبل شود.

وی در پایان برای تمامی این قهرمانان بی ادعا آرزوی سلامتی – مهرورزی – سربلندی و موفقیت را فراخواند.

سید احسن علوی نماینده مردم سنندج – دیوانده و کامیاران در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک روز آتشنشان افزود: می توان آتشنشان ها را بعنوان مظهر ایثار و رشادت نام برد و جایگاه آنان را والا برشمرد.

وی عنوان کرد: اتحاد- دوستی و تفاهم ضامن پیشرفت در هر اقدامی می باشد که بی شک این ویژگی ها در آتش نشانها دیده می شود.

علوی در پایان اضافه کرد: زندگی بی دغدغه و آرام امروز خانواده ها مرهون تلاش ها و کوشش های شبانه روزی این عزیزان است که در طول شبانه روز آماده جانفشانی هستند.


ویدئو در این قسمت قرار داده شود
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر سنندج

    منبع خبر

    شورای شهر سنندج

    شورای شهر سنندج یک شورای شهر در شهر سنندج می باشد

      نظرات