تفاهم نامه گردشگری شهرداری قزوین با شهرداری تهران منعقد شد

تفاهم نامه گردشگری شهرداری قزوین با شهرداری تهران منعقد شد

به گزارش روابط عمومي سازمان نوسازي و بهسازي شهر قزوين؛ رشوند‌آوه گفت: در نشست مشترک نمایندگان شهرداری‌های تهران، قزوین، سمنان، قم و ورامین، تفاهم‌نامه‌ای بین ستاد گردشگری پایتخت و شهرداری‌های هر یک از شهرهای نامبرده منعقد شد تا از طریق هم‌اندیشی و هم‌افزایی، نتایج شایسته‌ای در رونق گردشگری این شهرها حاصل شود.

وی که به عنوان نماینده شهرداری قزوین در این نشست حضور داشت، افزود: با توجه به ظرفیت‌های قابل توجه گردشگری در شهر قزوین و آگاهی مدیران و متخصصین شهرهای اطراف از این پتانسیل‌ها، نزدیک بودن ساختار گردشگری شهرهای قزوین و تهران، لزوم بهره‌مندی از حضور گردشگران پایتخت در قزوین و آشنایی آنان با جاذبه‌های گردشگری شهر مینودری، موضوع تبدیل این شهر به یک مقصد گردشگری جذاب، مورد توجه قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان نوسازي و بهسازي شهر قزوين مطرح کرد: ستاد گردشگری شهر تهران با آگاهی از این موضوعات، به دنبال معرفی مقاصد گردشگری مانند قزوین و تبادل گردشگر با این شهر است تا میزان بازدید از جاذبه‌ها افزایش یابد.

وی ادامه داد: در نشست مشترک شهرداری‌های تهران، قزوین، سمنان، قم و ورامین، در خصوص تشکیل مجمع دائمی شهرهای مجاور تهران، دبیرخانه و برگزاری جلسات هم‌اندیشی گردشگری به صورت دوره‌ای نیز بحث و تبادل نظر شد.

لازم به ذکر است؛ در پایان این مراسم، امضا و تبادل تفاهم‌نامه بین شهرداری تهران و قزوین صورت گرفت و مقرر شد جلسات هم‌اندیشی در سایر شهرهای حاضر برگزار شود.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات