دیدار رییس سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با رییس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان و رشت

دیدار رییس سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با رییس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان و رشت


125 _ رشت به گزارش خبرنگار تحریریه خبر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی ، رییس سازمان آتش نشانی رشت بهمراه معاون عملیات و تنی چند از مدیران این سازمان با فرماندهان راهنمایی و رانندگی استان گیلان دیدار کردند .

در این دیدار رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت، ضمن عرض تبریک هفته نیروی انتظامی از تلاشها و زحمات خستگی ناپذیر و مداوم کارکنان خدوم پلیس راهور در رابطه با تأمین آسایش و آرامش خاطر هموطنان و کلیه شهروندان در همه زمینه ها و همچنین تعامل و همکاری خوب، سازنده ومناسب با سازمان آتش نشانی قدر دانی نمود .

رمضانی در ادامه به بیان وضعیت آموزشی این سازمان، در حوزه های مختلف اشاره کرد و افزود:آمادگی داریم با عقد تفاهم نامه در زمینه های آموزشی و... تعامل و همکاری با پلیس راهور داشته باشیم .

در این دیدار رییس پلیس راهور استان گیلان به جهت همکاری و تعامل خوب و مناسب سازمان آتش نشانی رشت با پلیس راهور تشکر نمود و اظهار داشت سازمان آتش نشانی در همه زمینه ها حضوری فعال و مؤثر دارد و پلیس را پشتیبان آتش نشانان در ماموریت ها خواند و آمادگی پلیس راهور را برای همکاری در ارتقاء سطح ایمنی جامعه اعلام نمود .

گفتنی است در خاتمه این دیدار رییس سازمان آتش نشانی رشت با اهدای لوح سپاس به رسم یادبود از زحمات رییس پلیس راهور استان گیلان و شهرستان رشت تقدیر کردند.


لینک اصل خبر در سایت شهرداری رشت

    منبع خبر

    شهرداری رشت

    شهرداری رشت یک شهرداری در شهر رشت می باشد

      نظرات