تجلیل از بانوان شاغل در شهرداری به مناسبت روز زن

تجلیل از بانوان شاغل در شهرداری به مناسبت روز زن

تجلیل از بانوان شاغل در شهرداری به مناسبت روز زن
امروز ۹اسفند ۹۷ بمناسبت میلاد با سعادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر از بانوان شاغل شهرداری خرم آباد تجلیل بعمل آمد .

♦️این مراسم در سالن جلسات شهرداری خرم آباد به منظور ارج نهادن به مقام زن ، با حضور وحید رشیدی ، ولی اله رستمی ، رستم کوشکی ، سجاد بابایی و زهرا نظری عضو شورای اسلامی شهر برگزار گردید.

♦️در ابتدا وحید رشیدی و دیگر اعضای شورای اسلامی شهر ضمن تبریک ولادت با سعادت این بانوی مکرم خاطر نشان کرد : حضور پر رنگ بانوان در عرصه های سیاسی ، فرهنگی ، اجتماعی ، ورزشی در جامعه نشان از اهمیت دادن به مقام زن در تمام فعالیت های اجتماعی می باشد ، ایشان با تشکر از دقت نظر بانوان شاغل در شهرداری در انجام امور محوله تشکر و قدردانی کرد .

♦️در ادامه ولی اله رستمی رئیس و عضو شورای اسلامی شهر نیز با اشاره به والا بودن مقام زن از قرون گذشته تا به حال در نزد اولیا و انبیا و سفارش این بزرگان به ارج نهادن به مقام شامخ بانوان تصریح کرد : زمانی که اعراب جاهلی دختران خود را زنده به گور می کردند ، دختران ایرانی در دانشگاه جندی شاپور مشغول تحصیل بودند ، ایشان با اشاره به این مطلب بیان کرد که زنان ایرانی از دیر باز مورد احترام و تکریم بودند و با تأسی از الگوی رفتاری ام ابیها فاطمه زهرا (س) از مقام و منزلت اجتماعی ویژه ای در بین اقوام ایرانی برخوردار بوده اند.

♦️در ادامه رستم کوشکی عضو شورای اسلامی شهر نیز ضمن تبریک ولادت با سعادت فخر دو عالم زهرای مرضیه (س) و روز زن برای بانوان شاغل در شهرداری آرزوی سلامتی ، طول عمر و توفیق روز افزون کرد و خاطر نشان کرد : بانوان شاغل در شهرداری با توجه به توانایی های خود می توانند در رده های مدیریتی فعالیت کنند و هیچگونه محدودیتی در این راستا وجود ندارد ، ایشان و دیگر اعضا در خصوص مسائل و مشکلات بانوان به گفت و گو و تبادل نظر پرداختند .

♦️در ادامه زهرا نظری عضو شورای اسلامی شهر ولادت با سعادت فاطمه زهرا (س) و تقارن آن با ولادت امام خمینی (ره) به بانوان شاغل در شهرداری تبریک و تهنیت گفت و خاطر نشان کرد : همکاران و بانوان توانمند در شهرداری ثابت کرده اند که میتوانند در تمام عرصه ظاهر شوند ، ایشان با اشاره به بانوان موفق و شاغل در شهرداری گفت : در بین همکاران شما افرادی هستند که توانستند در رده های مدیریتی سال ها خدمت کنند و باعث افتخار بنده و سایر بانوان شاغل شهرداری باشند.

♦️وی در ادامه به تکریم و جایگاه بانوان در قبل و بعد از انقلاب اشاره کرد و گفت : دور از انصاف است این تفاوت فاحش را نادیده بگیریم و بانوان ما نسبت به ادوار گذشته از میزان تحصیلات چشم گیری برخوردارند و میزان مشارکت آنها را به وضوح می توان مشاهده کرد وی از زحمات وحید رشیدی شهردار خرم آباد و از مدیر و مجموعه روابط عمومی شهرداری بخاطر برپایی این مراسم تقدیر و تشکر ویژه بعمل آورد.

♦️سجاد بابایی دیگر عضو شورای اسلامی شهر نیز ضمن تبریک این ایام ، روز زن را به بانوان شاغل در شهرداری تبریک گفت و خاطر نشان کرد شخصیت حضرت فاطمه سلام الله علیها در طول تاریخ اسوه زنان مسلمان بوده و با الگو گرفتن از آن بانوی بزرگوار می توان به مدارج والای انسانیت رسید .

♦️در پایان این مراسم با اهدا لوح تقدیر به بانوان از زحمات یک ساله این عزیزان در مجموعه شهرداری خرم آباد تقدیر شد .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری خرم آباد

    منبع خبر

    شهرداری خرم آباد

    شهرداری خرم آباد

    شهرداری خرم آباد یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر خرم آباد می باشد

      نظرات