شهردار بافق: بایستی از تمام ظرفیتها برای حفظ سلامت...

شهردار بافق بر ارتقا سطح بهداشت و سلامتی جامعه تاکید کرد وگفت: بایستی از تمام ظرفیتها برای حفظ سلامت شهروندان استفاده شود.
به گزارش روابط عمومی شهرداری بافق ، سیدعلی نوروززاده در دیدار با سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان بافق ضمن تبریک روز دامپزشکی، افزود: دامپزشکی وظایف حساسی برعهده دارد که انجام این مأموریت ها نیازمند تعامل و پشتیبانی سایر دستگاه ها از جمله شهرداری است.
وی استمرار و افزایش سطح همکاریهای سازنده شهرداری با دامپزشکی را خواستار شد و برای همکاری با این نهاد در راستای افزایش سطح سلامتی شهروندان و پیشگیری از بیماری های مشترک بین انسان و دام قول همکاری داد.
شهردار بافق افزود: با توجه به نقش زیرساختِ اجتماعی که دامپزشکی خصوصا در تغذیه سالم شهروندان دارد، نیاز به یک همکاری متقابل و تعامل مداوم با شهرداری خواهد داشت.
وی ادامه داد: در راستای همکاری های دوجانبه و همچنین سلامت جامعه کشتارگاه بافق به سالن پیش سرد کن گوشت مجهزشد.
سرپرست اداره دامپزشکی بافق هم در این دیدار ضمن قدردانی از شهردار به خاطر ساخت سالن پیش سرد کن گوشت گفت: به اذعان مدیرکل دامپزشکی استان یزد، این سالن یکی از مجهزترین پیش سردکن های استان محسوب می‌شو د که با همت و مساعدت شهرداری بافق خریداری و راه اندازی شده است.
سرپرست دامپزشکی شهرستان بافق بیان کرد: گوشت‌های موجود در قصابی‌ها بعد از نگهداری به مدت ۲۴ ساعت در سالن پیش سرد کشتارگاه، روز بعد به بازار عرضه می‌شود و دیگر نیازی نیست مشتریان، گوشت خریداری شده را قبل از فریز کردن در یخچال نگهداری کنند.
به گفته سالاری، دفن به موقع و معدوم کردن امعاء و احشاء دام در کشتار گاه از برنامه های دیگری بود که نوروززاده شهردار بافق در این دیدار نسبت به آن قول مساعد داد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بافق

    منبع خبر

    شهرداری بافق

    شهرداری بافق

    شهرداری بافق یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر بافق می باشد

      نظرات