سرمایه‌های انسانی از مهم‌ترین عوامل بهره‌ وری در یک سازمان به شمار می‌رود

سرمایه‌های انسانی از مهم‌ترین عوامل بهره‌ وری در یک سازمان به شمار می‌رود

به گزارش خبرنگار پیام آبفا ، علیرضا رضوی ، سرپرست جدید شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی در مراسم دیدار با همکاران  ستادی آبفای استان و امور آبفای ارومیه با بیان اینکه آمدیم با فکر نو و اندیشه جدید به مردم خدمات کافی ارائه کنیم .

علیرضا رضوی در دیدار با همکاران ستادی و امور ارومیه گفت: خوشبختانه همکاران شرکت آب و فاضلاب شهری استان آذربایجان غربی  از بهترین نیروهای فعال در مجموعه شرکت های آبی استان هستند

رضوی  غرور و استفاده نکردن از تجربیات دیگران را جزء آفات کاری دانست و اظهار کرد: ما هرچه داریم زیرسایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و  ومردم است و ما جزء رعیت و خادم ، برای مردم نیستیم.

سرپرست جدید  شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی خاطرنشان ساخت :  ما باید به علم و دانش روز خود را مجهز کرده و در مجموعه فرهنگ سازی کنیم و خود را ارباب مردم ندانیم .

وی با تاکید براینکه تلاش می کنیم آنچه به مصلحت مردم و  همکاران شرکت  است رعایت کنیم گفت: تجربه ثابت کرده هیچ چیزی بالاتر از صداقت و محبت به یکدیگر نیست .

سرپرست شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی  با تاکید بر اینکه باید افق دیدمان را گسترده کنیم افزود : همدلی و هم افزایی را سر لوحه کارهایمان قرار داده و با  تحقق شعار باهم بهتر میتوانیم و  در یکپارچه سازی این شرکت و به اهداف  عالیه شرکت دست در دست هم برسیم .

رضوی در این دیدار صمیمی توجه به نیروی انسانی را یک اصل دانست و گفت: سرمایه‌های انسانی از مهم‌ترین عوامل بهره‌ وری در یک سازمان به شمار می‌رود و بهره ‌وری بالاترین اهمیت را در سازمان‌ها دارد و نتیجه توجه به این رویکرد، بر عملکرد سازمان‌ها و حتی جامعه اثرگذار است .

سرپرست جدید  شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی افزود: اگر به نیروی انسانی توجه شود اما به بالندگی و توانمندی کارکنان توجه نشود و از ظرفیت و پتانسیل آنها در راستای رسیدن به اهداف سازمانی استفاده نشود بی فایده است .

وی بی توجهی به نیروی توانمند را بی اعتنایی به سرمایه انسانی اعلام کرد و افزود: در چنین شرایطی، این نیرو مصداق سرمایه راکدی است که روز به روز از ارزش آن کاسته می شود .

دکتر علیرضا رضوی مدیرعامل شرکت آبفار آذربایجان غربی با حکم مهندس جانباز رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور با حفظ سمت بعنوان سرپرست شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی منصوب شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی یک شرکت در شهر ارومیه می باشد

      نظرات