به مناسبت فرارسیدن ایام اربعین، نمایشگاه کتاب در سالن ستاد شرکت توزیع نیروی برق لرستان در خرم آباد برپا شد.

به مناسبت فرارسیدن ایام اربعین، نمایشگاه کتاب در سالن ستاد شرکت توزیع نیروی برق لرستان در خرم آباد برپا شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق لرستان، این نمایشگاه با حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان و تنی چند از مدیران ستادی و کارکنان این شرکت آغاز به کار کرد.

مهندس فریدون خودنیا در آیین گشایش این نمایشگاه گفت: برپایی نمایشگاه کتاب نقش مهم و به سزایی در افزایش دانش و توان فکری مخاطبان دارد.

وی به جایگاه کتاب و فرهنگ کتاب‌خوانی اشاره کرد و افزود: گسترش فرهنگ کتاب خوانی به معنای گسترش در اندیشه و نگرش در انسان هاست و راه اندازی این نمایشگاه توسط دفتر روابط عمومی و شورای دینی و فرهنگی شرکت که یک رویداد پسندیده فرهنگی بوده و یک حرکت مثبت و موثر است.

دبیر شورای دینی و فرهنگی شرکت توزیع نیز در مراسم این افتتاحیه گفت: تقویت سرانه مطالعه از اولویت‌های این شوراست امیدوارم حرکت در پرورش تفکر و خرد همکاران و مخاطبان مفید باشد.

مهدی حیدری زاد افزود: شورای دینی و فرهنگی شرک توزیع نیروی برق لرستان برای افزایش سرانه مطالعه میان کارکنان از هیچ کوششی فروگذار نمی کند.

سرپرست دفتر روابط عمومی این شرکت نیز در این خصوص گفت: کتاب و کتابخوانی رابطه‌ای مستقیم در جهت تقویت بلوغ فکری و اندیشه مخاطبان دارد انشاالله بتوانیم هر چه بیشتر در مسیر تقویت فرهنگ کتاب و کتابخوانی گام برداریم.

سعید دولتشاه افزود: این نمایشگاه به مدت سه روز در ساعات اداری، پذیرای علاقمندان و همکاران شرکت توزیع برق استان خواهد بود.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان

    شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان

    شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان یک شرکت در شهر خرم آباد می باشد

      نظرات