تامين روشنايي 23 گلزار شهدا با استفاده از سامانه هاي خورشيدي

تامين روشنايي 23 گلزار شهدا با استفاده از سامانه هاي خورشيدي

به گزارش روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق جنوب استان كرمان، بتول شيخ شعاعي معاون برنامه ريزي و مهندسي در خصوص تامين روشنايي گلزار شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس بيان نمود: اين شركت در مهرماه سال جاري مصادف با ماه محرم و هفته دفاع مقدس و همچنين پيرو مصوبات كميته مهندسي و يادمان ها در راستاي كنگره بزرگداشت 6500 شهيد استان كرمان، روشنايي23 گلزار شهدا شامل 108 مرقد متبرك شهدا را تامين نموده است.

وي افزود: به منظور تامين روشنايي اين گلزارها در شهرستان هاي بافت، رابر، ارزوئيه، بم، فارياب، منوجان و رودبار جنوب به ميزان 2500 ميليون ريال از محل اعتبارات داخلي شركت توزيع نيروي برق جنوب استان كرمان هزينه شده است.

شيخ شعاعي با بيان اينكه در تامين برق گلزارهاي مذكور از سامانه هاي خورشيدي استفاده شده است، خاطرنشان كرد: با توجه به اينكه اين گلزارها در فاصله هاي طولاني از شبكه برق قرار داشتند و با هدف صرفه جويي در هزينه ها و استفاده از منابع انرژي پاك و تجديد پذير و حفظ محيط زيست از سامانه هاي انرژي خورشيدي استفاده شده است.

لازم به ذكر است كه در گذشته نيز روشنايي 11 گلزار شهدا با اعتبار 560 ميليون ريال تامين شده بود كه با احتساب گلزارهاي جديد، عملكرد شركت توزيع نيروي برق جنوب استان كرمان در تامين روشنايي گلزارهاي شهدا، 34 گلزار به مبلغ 3060 ميليون ريال مي باشد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان کرمان (جنوب)

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان کرمان (جنوب)

    شرکت توزیع نیروی برق استان کرمان (جنوب)

    شرکت توزیع نیروی برق استان کرمان (جنوب) یک شرکت در شهر کرمان می باشد

      نظرات