بررسی پروژه های عمرانی بخش کهک

بررسی پروژه های عمرانی بخش کهک


به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم، جلسه ای با حضور آقایان: بلدی مدیرکل بنیاد مسکن استان , خوبرو بخشدار کهک , رحمانی معاون عمران روستایی و عزیزی سرپرست بنیاد مسکن بخش کهک بمنظور بررسی مسائل و مشکلات بخش در محل دفتر بخشدار تشکیل شد.
در ابتدا آقای خوبرو بخشدار کهک , ضمن خیر مقدم و قدردانی از حضور مدیرکل بنیاد مسکن در بخش،گزارشی از مسائل مربوط به طرح های عمرانی و در دست اجرای بنیاد مسکن در روستاهای بخش همچون تامین قیر یارانه ای ، الحاق زمین و تاکید بر رفع موارد فیمابین منابع طبیعی و بنیاد مسکن ارائه و افزود: بخش کهک با دارا بودن روستاهای خوش آب و هوا و مستعد می بایست در اولویت برنامه های عمرانی بنیاد مسکن قرا بگیرد.
در ادامه بلدی مدیرکل بنیاد مسکن استانگفت: قطعاً در آینده با همت و نگاه ویژه مدیریتی استان شاهد تسریع در  اجرای پروژه های عمرانی در سطح روستاها خواهیم بود.
وی با مهم بر شمردن شرایط  بخش گفت: در جهت همکاری و هم افزایی هر مساله ای وجود داشته باشد بررسی و در استان دنبال خواهیم کرد و امیدوارم با تعامل و همراهی فیمابین شاهد تحقق اهداف مجموعه بنیاد مسکن در بخشهای استان باشیم و بتوانیم خدمات اساسی را به روستائیان عزیز ارائه دهیم.
در پایان در این دیدار بخشدار کهک از توجه خاص مدیرکل بنیاد مسکن استان و مجموعه بنیاد به عمران و آبادانی روستاهای بخش تقدیر و تشکر نمود.

لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات