آغاز عملیات اجرایی بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی جلیعه بنده در سوسنگرد

آغاز عملیات اجرایی بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی جلیعه بنده در سوسنگرد

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان محمد علی طالبی با اشاره به اینکه طول این مسیر روستایی 2.5 کیلومتر است، اظهارداشت: منابع مالی درنظر گرفته شده برای اجرای این پروژه از محل اعتبارات وزارت نفت تامین و فعالیت آن آغاز شده که شامل اصلاح و روکش آسفالت می شود .

این مقام مسئول در اداره کل راه و شهرسازی استان یادآور شد: طول این راه روستایی را از پادگان قدس تا روستای جلیعه بنده به طول 17 کیلومتر است که پیش از این 5 کیلومتر آن اجرا شد و تا پایان سال نیز 2.5 کیلومتر دیگر به بهره برداری می رسد .

به گفته وی عملیات اجرایی پروژه روکش و آسفالت این مسیر نیز در آینده اجرایی خواهد شد .

وی پروژه های راه روستایی را در توسعه متوازن منطقه ای موثر دانست، بیان داشت: علاوه بر این چنین پروژه هایی در حوزه جمع آوری و جابجایی به موقع محصولات کشاورزی  بسیار با اهمیت هستند .

طالبی پور خاطرنشان کرد: طول راه های روستایی موجود در خوزستان بیش از 11 هزار کیلومتر است که همزمان پروژه های جدید دیگری نیز در سطح استان آغاز شده است .

معاون راه روستایی اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان همچنین در خصوص وضعیت پروژه های موجود در سوسنگرد، بیان داشت: خوشبختانه در حال حاضر با برنامه ریزی هایی که صورت گرفته بیش از پیش به موضوع راه روستایی در استان توجه شده که منطقه سوسنگرد را نیز شامل می شود .

وی گفت: هم اکنون پروژه های متعددی در این بخش از راهسازی فعالیت دارند که به ارتقاء شاخص های منطقه کمک بسیار زیادی کرده است.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان

    اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات