بیستمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات الکتریکی، الکترونیکی، روشنایی و ساختمان هوشمند

بیستمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات الکتریکی، الکترونیکی، روشنایی و ساختمان هوشمند

1398/07/15
کد : 15039

شرکت دروازه تجارت فراسو، نماینده انحصاری شرکت نمایشگاه‌های فرانکفورت در ایران از متخصصان و صاحبان صنایع مرتبط و بازرگانان دعوت به عمل می‌آورد تا از بیستمین نمایشگاه light ; building ، بزرگترین نمایشگاه تخصصی تجهیزات الکتریکی، الکترونیکی، روشنایی و ساختمان هوشمند در جهان که 18 تا 23 اسفند 98 (8 تا 13 مارس 2020) برگزار می‌شود، بازدید کنند.

این نمایشگاه معتبر که از سال 2000 میلادی هر دو سال یکبار در شهر فرانکفورت برگزار می‌شود، به مکانی مناسب جهت بازدید از جدیدترین تکنولوژی‌ها و نوآوری‌هایی این صنعت کاربردی به منظور بهره‎مندی در پروژه‌های در دست اجرای بازدیدکنندگان تبدیل شده است.

در این نمایشگاه با گرد هم آمدن تولیدکنندگان و خریداران از سرتاسر جهان زمینه ایجاد ارتباطات کاری جدید و توسعه روابط تجاری فراهم و دسترسی به بازار جهانی میسر می‌شود.

بازدیدکنندگان می‌توانند کارت ورودی این نمایشگاه را به مبلغ 37 یورو از دفتر شرکت دروازه تجارت فراسو تهیه کنند. همچنین این کارت در محل نمایشگاه به مبلغ 42 یورو به فروش می‌رسد.

متقاضیان می‌توانند اطلاعات مرتبط با اخذ روادید شنگن نمایشگاهی را در منوی راست http://iran-messefrankfurt.com /  مطالعه کنند. همچنین به منظور راحتی بازدیدکنندگان هماهنگی‌های لازم جهت ارائه تورهای نمایشگاهی، هتل و پرواز با برخی از آژانس‌های معتبر صورت گرفه است.

علاقمندان جهت آگاهی از شرایط خدمات مربوطه با نماینده آژانس مسافرتی مستقر در شرکت یا همکاران دروازه تجارت فراسو به شماره 88062338-021 تماس حاصل فرمایند و یا به سایت www.iran-messefrankfurt.com مراجعه کنند.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین یک انجمن در شهر قزوین می باشد

      نظرات