طرح زوج یا فرد موضوعی مهم در کنترل ترافیک است

طرح زوج یا فرد موضوعی مهم در کنترل ترافیک است

به گزارش شهریار ، مهدی یوسفی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز در مراسم همیاران پلیس، فرهنگ یاران ترافیک، راهوران محله و تجلیل از نمونه های ترافیکی، با بیان مطلب فوق، گفت: اجرای طرح زوج یا فرد، یک مساله مهم در کنترل ترافیک است و در اجرای هرچه بهتر آن، هماهنگی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز و سازمان های تابعه، با نیروی انتظامی بخصوص پلیس راهور قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: موضوع ترافیک و حمل و نقل از دوچرخه و ناوگان عمومی گرفته تا ماشین های شخصی و باری، موضوعی است که برطرف کردن مشکلات ناشی از آن، بخصوص در شهرهای بزرگ، مستلزم همکاری شهرداری و نیروی انتظامی است.

یوسفی به نقش همیاران پلیس در کاهش تصادفات و افزایش نظم ترافیکی اشاره کرد و گفت: طرح همیار پلیس یک طرح زیربنایی در فرهنگ ترافیکی کشور است که علاوه بر آموزش نکات ترافیکی برای کودکان، احساس مسئولیت را نیز در آنها برانگیخته می کند.

وی با بیان اینکه مردم و مسئولان نه در یک هفته مشخص بلکه همه روزه قدردان زحمات ماموران نیروی انتظامی هستند، اظهار کرد: ایجاد نظم و امنیت در خیابان های تبریز و کنترل ترافیک که با حضور ماموران راهور صورت می گیرد، آرامش خاطر را در بین مردم ایجاد کرده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات