اجرای برنامه‌های خدماتی شهرداری ارومیه در ایام اجتماع عظیم اربعین حسینی/اربعین حسینی نمایش قدرت اهل بیت(ع) است

شهردار ارومیه گفت:  امسال نیز به مانند سال های گذشته، موکب شهرداری ارومیه با ارائه خدمات در خدمت زائران و عاشقان حضرت امام حسین (ع) در شهر سامرا خواهد بود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ محمد حضرت پور با بیان اینکه در سال جاری نیز موکب با اجرای برنامه‌های گسترده خدماتی  و فرهنگی در خدمت عاشقان حضرت اباعبدالله(ع) خواهد بود، عنوان کرد:  امسال نیز به مانند سال های گذشته موکب شهرداری ارومیه با ارائه خدمات در خدمت زائران و عاشقان حضرت امام حسین (ع) در شهر سامرا است.

وی ابراز کرد:  نیروی های خدماتی و اجرایی شهرداری ارومیه در قالب موکب شهرداری با هدف ارائه خدمات به زائران در حال اعزام به کشور عراق هستند.

شهردار ارومیه با اشاره به مشارکت و همراهی مردم و خیرین و با تاکید بر نقش مردم در مدیریت ارائه خدمات مادی و معنوی به زائران، عنوان کرد:  مردم می توانند نذورات خود را به مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه  واقع در میدان انقلاب تحویل دهند تا شهرداری این کمک ها را در قالب کمک های مردمی در ایام اجتماع عظیم اربعین حسینی در بین زائران پخش نماید.

وی درادامه با بیان اینکه خاستگاه وهدف دشمنان اسلام و در راس آن آمریکا استعمارگر و وهابیت کم رنگ نشان دادن اجتماع عظیم اربعین حسینی است، بیان کرد: سناریوی که وهابیت و آمریکا استعمارگر در آستانه اربعین با بروز مشکلات در کشور عراق نوشته اند تا شکوه راهپیمایی اربعین را کم رونق نشان دهند با این که این مشکلات در طی سال ها در کشور عراق وجود داشته است.

به گفته شهردار ارومیه  خواستگاهی که امریکا و عربستان بر روی آن سرمایه گذاری کرده اند تا راهپیمایی اربعین حسینی را تحت الشعاع قراردهند و از طریق شبکه هایی که به عنوان ابزار در دست دشمن است چقدر می خواهند کشورعراق را در استانه اربعین نا امن نشان  دهند و تمام اینها در راستای مبارزه با مکتب اهل بیت(ع) است.

وی عنوان کرد:  ما امت ابا عبدالله الحسین (ع)هستیم و شهادت افتخاری برای ما است و درخواست داریم که شبکه های مجازی که دست به کار شده اند تا راهپیمایی اربعین حسینی را تعضیف کنند بدانند که این خواست دشمن است و به آن وادی وارد نشوند.

شهردار ارومیه با بیان اینکه اربعین حسینی نمایش قدرت اهل بیت(ع) است، عنوان کرد: امسال نیز به مانند سال های  گذشته مسلمانان  از سرتا سر جهان حضور پرشور در راهپیمایی  اربعین حسینی خواهند داشت و شهرداری ارومیه نیزدر قالب موکب  با ارائه خدمات در خدمت زائران حسینی است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات