بهره برداری از 17 معبر در منطقه یک

بهره برداری از 17 معبر در منطقه یک

محمد حسین واحدیان، «باباافضل»، «فاضل نراقی»، «علوی»، «ملاحبیب الله شریف» و «آیت الله طالقانی» را از جمله خیابان‌های دربردارنده این معابر نام برد و گفت: مساحت معابر بهره‌برداری شده به میزان 8355 متر مربع است.

وی، مساحت معابر بهره‌‍‌برداری شده در خیابان‌ علوی را یک هزار و 250 متر مربع ذکر کرد و افزود: در این خیابان سه معبر با اعتبار 700 میلیون ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفته است. ◽️مدیر منطقه یک شهرداری کاشان، مساحت معابر مربوط به خیابان ملاحبیب‌الله شریف را 920 متر مربع عنوان و اضافه کرد: سه معبر نیز در این خیابان با اعتباری حدود 700 میلیون ریال به بهره‌برداری رسیده است.

واحدیان، تعداد معابر بهره برداری شده خیابان باباافضل در سیزدهمین هفته اجرای چلچراغ توسعه را دو مورد اعلام کرد و گفت: مساحت این دو معبر در خیابان باباافضل بیش از یک هزار متر مربع بوده که 600 میلیون ریال اعتبار صرف آن شده است.

وی، همچنین خیابان فاضل نراقی با 5 هزار و 175متر مربع را دارای بیشترین میزان مساحت معبر بهره برداری شده عنوان کرد و گفت: این مساحت متعلق به هشت معبر بهره برداری شده در این خیابان بوده که با صرف اعتباری بیش از 5 میلیارد و 600 میلیون ریال صورت گرفته است.

واحدیان، بهره‌برداری از یک معبر در خیابان آیت الله طالقانی را در قالب طرح چلچراغ توسعه نیز متذکر شد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات