برگزاری مانور بررسی و ارزیابی میزان آمادگی شهرداری تبریز در برابر زلزله

برگزاری مانور بررسی و ارزیابی میزان آمادگی شهرداری تبریز در برابر زلزله

مسعود حسن نژاد در گفتگو با شهریار با اعلام این خبر اظهار داشت:‌ هدف از برگزاری مانور ارزیابی میزان آمادگی مجموعه شهرداری تبریز در مقابله با حوادث و سوانح طبیعی است که این مانور یک کار گروهی بوده و با مشارکت سایر سازمان های عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان تبریز برگزار می شود.

وی با تاکید بر اینکه  این مانور به دستور شهردار تبریز صورت خواهد گرفت، افزود: چندین جلسه برای هماهنگی برگزاری این مانور و با حضور دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران برگزار شده است.

حسن نژاد با اشاره به اینکه این مانور در مناطق آسیب پذیر شهر برگزار خواهد شد، گفت: این مانور در پارک ارم و شبیه سازی با یک ناحیه شهری و کلیه امکانات شبیه سازی شده و میزان آمادگی شهرداری تبریز در برابر زلزله ارزیابی می شود.

مدیر بحران شهرداری تبریز در خصوص جزئیات این مانور نیز گفت: مانور در دو نوع میدانی و دورمیزی برگزار می شود و به صورت میدانی و در محل شبیه سازی شده مانیتورینگ شده و فرماندهان مانور در اتاق شهردار به صورت دورمیزی عملیات مدیریت بحران و فرماندهی زلزله را انجام می دهند.

وی افزود: برگزاری مانورهای مختلف می تواند آمادگی و  میزان کارایی تجهیزات و منابع انسانی در مواجهه با بلایای طبیعی را سنجش کند.

لینک اصل خبر در سایت مدیریت بحران شهرداری تبریز

    منبع خبر

    مدیریت بحران شهرداری تبریز

    مدیریت بحران شهرداری تبریز

    مدیریت بحران شهرداری تبریز یک سازمان دولتی در شهر تبریز می باشد

      نظرات