دکتر قائدی: ایجاد امنیت از سوی نیروی انتظامی، زیربنای توسعه و پیشرفت کشور است

دکتر قائدی: ایجاد امنیت از سوی نیروی انتظامی، زیربنای توسعه و پیشرفت کشور است

به گزارش روابط عمومی و اموربین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز، دکتر «نواب قائدی» ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی با اشاره به نقش ارزنده نیروی انتظامی در توسعه و پیشرفت کشور، بیان داشت: ایجاد امنیت توسط نیروی پر افتخار انتظامی، زمینه ساز و زیربنای عمران، آبادانی و توسعه و پیشرفت کشور است.
قائدی خاطرنشان کرد: اگر در جامعه ای نا امنی حاکم باشد، یقین بدانید آن جامعه هیچگاه رنگ توسعه و پیشرفت را نخواهد دید.
عضو شورای شهر شیراز، بخش اعظمی از امنیت پایدار امروز کشور را مرهون حضور مقتدرانه نیروی انتظامی دانست و اظهار داشت: بی شک مردم  نیز قدردان تمام کسانیکه امنیت و آسایش را برای آنها به ارمغان می آورند هستند.
سرهنگ فرج شجاعی فرمانده نیروی انتظامی شیراز نیز با مهم بر شمردن تعامل نهادهای مختلف بایکدیگر، به همکاری دوسویه نیروی انتظامی و شهرداری تاکید کرد و افزود : نیروی انتظامی و شهرداری هر دو هدف مشترکی که همانا خدمات رسانی شایسته به مردم است را دنبال می کنند.
فرمانده نیروی انتظامی شیراز ادامه داد: همانطور که نیروی انتظامی متولی ایجاد امنیت در کشور است، شهرداری نیز با ارائه خدماتی چون ساخت پارکها، زیباسازی فضاهای شهری و... نقش مهمی در امنیت اجتماعی و نشاط روحی و روانی شهروندان ایفا می کند.
سرهنگ شجاعی همچنین مشارکت مردمی و تعامل متقابل نیروی انتظامی و مردم را ظرفیتی برای کاهش جرائم و ایجاد امنیت و آرامش در سطح جامعه دانست و گفت: بی شک مشارکت و همیاری نهادهای مردمی می تواند کمک شایانی به پیشبرد سیاست پیشگیری و کنترل جرم در جامعه کند و پلیس را در انجام وظایف محوله توفیق دهد.
فرمانده نیروی انتظامی شیراز خاطر نشان کرد: اساس ماموریت ما پاسخگویی به مطالبات مردم و ایجاد امنیت و آسایش برای آنهاست.
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر شیراز

    منبع خبر

    شورای شهر شیراز

    شورای شهر شیراز یک شورای شهر در شهر شیراز می باشد

      نظرات