نکوداشت نخبگان را وظیفه‌ی خود می‌دانیم

شهردار کرمان:

نکوداشت نخبگان را وظیفه‌ی خود می‌دانیم

آیین نکوداشت استاد «ناظرزاده کرمانی» توسط شهرداری کرمان برگزار شد

شهردار کرمان گفت:  پاسداشت نخبگان کرمان را وظیفه‌ی خود می‌دانیم.

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید nazerzadenekodasht.JPG
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید nekodasht nazerzade 2.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید nekodasht nazerzade 3.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید nekodashtnazerzade.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید nekodashtnazerzade4.JPG
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید nekodashtnazerzade5.JPG

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، سید مهران عالم زاده در مراسم نکوداشت دکتر ناظرزاده کرمانی گفت: قصد داریم برای دیگر نخبگان کرمان هم مراسم نکوداشت برگزار کنیم؛ زیرا اعتقاد دارم کرمان بلند آوازه نخواهد شد مگر اینکه به سرمایه‌های انسانی این دیار توجه شود. بنابراین در دوره‌ی حیات این بزرگان، نکوداشت آنان را برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: نخبگان کرمانی افتخار و نگین شهر کرمان هستند و برگزاری نکوداشت نخبگان، به منظور قدردانی از زحمات آنان است و استاد «ناظرزاده کرمانی» کارهای پژوهشی شاخصی انجام دادند و در زمینه های مختلف مدارک علمی والایی دارند که برای استان کرمان، مایه مباهات است.

در ادامه‌ی این مراسم استاد فرهاد ناظر زاده کرمانی ضمن تشکر از شهرداری کرمان به واسطه‌ی برگزاری این نکوداشت گفت: در کشورهای توسعه یافته دنیا، رواج فرهنگ از وظایف شهرداران است و شهرداران مقام های فرهنگی نیز تلقی می شوند.

وی تصریح کرد: از مهندس عالم‌زاده شهردار فرهنگ‌پرور و هنر دوست شهر کرمان تشکر می‌کنم که به حق وظایف فرهنگی شهرداری را به خوبی می‌شناسند .

لازم به ذکر است در مراسم پاسداشت دکتر «ناظرزاده کرمانی» توسط شهردار و مدیران استان، از سردیس استاد ناظر زاده کرمانی رونمایی و به رسم یاد بود هدیه و لوح تقدیری به ایشان اهدا شد‌.

گفتنی است این سردیس بعد از تکمیل، در یکی از معابر شهر کرمان که به نام استاد «ناظر زاده کرمانی» مزین می‌شود، نصب خواهد شد.

مهدیه جعفری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات