بازدید شهردار ساری از روند بازگشایی مسیر پل کابلی شهید رنجبر تا پل های شهید نوری

بازدید شهردار ساری از روند بازگشایی مسیر پل کابلی شهید رنجبر تا پل های شهید نوری

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری، صبح امروز چهارشنبه عباس رجبی شهردار مرکز استان به همراه قبادی معاون شهرسازی و امور مناطق، محمدیان معاون اداری مالی، کریمی معاون فنی و عمرانی ، احمدی فولادی شهردار منطقه یک و جمعی از مدیران شهرداری ضمن بازدید از روند پروژه بازگشایی مسیر پل کابلی شهید رنجبر تا پل های شهید نوری ، دستورات لازم را جهت رفع موانع موجود و تسریع در اجرای این پروژه را صادر کرد.

بي تريد همراه رشد و توسعه شهر و زندگي شهري در همجواري مولفه هايي كه نشان از سنت و مدرنيته خواهد داشت؛ شاهد دو ساری خواهیم بود ، ساري قديم و ساري جديد.

ساري قديم يادآور بازار، چهارسوي(خيابان) اصلي به محوريت ميدان مركزي شهر(ميدان ساعت) بوده است؛ كه همزمان در بسياري از شهرهاي ديگر اين برقراري ايجاد سمبل و يا نشانه اي از رونق شهر و زندگي شهري لحاظ شده بود. اما مناسبات زندگي جديد شهري و استفاده از عناصر و نمادهاي توسعه جديد قطعاً نشانه هاي خاص خود را مي طلبد.

راه‌هاي مواصلاتي از بزرگ ترين مولفه هاي دستيابي به توسعه مي باشند. در اين صورت و در مسير طي طريق ساري بر مدار توسعه پل كابلي شهيد رنجبر كه با سازه اي منطبق بر استانداردهاي روز پايه ريزي شده است و مسير بلوار داراب در نقطه جغرافيايي جنوب شرق ساري را به سمت شرق و پل هاي شهيد نوري از گره هاي ترافيكي تهي مي سازد، مي تواند نمادي از حركت و پويايي باشد.

در بازدیدي كه صبح امروز چهارشنبه صورت گرفت، شهردار ساری بر ضرورت پیگیری اجرای پروژه بازگشایی مسیر پل کابلی شهید رنجبر تا پل های شهید نوری تاکید نمود و اظهار داشت: اجرای این پروژه به دلیل موقعیت جغرافیایی و اثر مطلوب بر کاهش بار ترافیکی شهری و نیز سهولت دسترسی شهروندان در مسير ورودي و خروجي شهر در كنار فراهم آمدن رفاه حال شهروندان بسیار حائز اهمیت بوده و مدیریت شهری بر پیشبرد کار و تکمیل آن اهتمام ویژه خواهد داشت.

وی با اشاره به اين امر كه مکاتبات، هماهنگی و تعامل لازم با دستگاه های مربوطه در اجرای این پروژه در دستور کار قرار گرفته است، گفت: مطالعات و برنامه ريزي اي اوليه اين پروژه به خوبي و توسط تيمي مجرب صورت گرفته است.

شهردار مرکز استان به اولویت داشتن این پروژه در راستای توسعه ساري اشاره کرد و گفت: بازگشایی مسیر پل کابلی شهید رنجبر تا پل های شهید نوری از پروژه های اولویت‌دار شهرداری ساری جهت سهولت دسترسي از مسير بلوار داراب به جاده ساری-نکا است.

در ادامه، رجبی گفت: کاهش حجم بار ترافیکی در مرکز شهر و جلوگیری از اتلاف انرژی از دیگر اهداف مدیریت شهری برای اجرای این پروژه می باشد.

در پایان شهردار ساری با اشاره به تلاش جهت رفع موانع موجود در اين پروژه خاطرنشان کرد: پروژه بازگشایی مسیر پل کابلی شهید رنجبر تا پل های شهید نوری به عرض 26 متر و مجموعاً  به طول 2600 متر که حدود 2300 متر فاصله پل تا پل و 300 متر از محدوده انتهای بلوار داراب تا پل کابلی شهید رنجبر است که تاکنون حدود 800 متر از املاک شخصی در طول مسیر تملک شده و  تملک باقیمانده مسیر و اجرای آن به سرعت در دستور كار قرار گرفته است.

شایان ذکر است، این پروژه به همت سازمان عمران و بازافرینی شهری شهرداری و استفاده از ظرفیت های موجود سازماني و با حمایت تمامي دواير شهرداری ساری در حال انجام است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات