برخورداری 1400 مشترک منطقه دشت شهرستان گرمه از برق پایدار

برخورداری 1400 مشترک منطقه دشت شهرستان گرمه از برق پایدار

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو(پاون)، مدیر توزیع برق شهرستان‌های گرمه و جاجرم با اعلام این خبر گفت: با نصب اتو بوستر در این محدوده، تمامی مشترکان عادی، سه فاز و چاه کشاورزی منطقه دشت از ولتاژ مطمئن و پایدار برخوردار شدند.
"مرتضی رحیمی" با اشاره به اینکه سه اکیپ از شهرستان گرمه و دو اکیپ از شهرستان بجنورد برای اجرای این پروژه در منطقه حضور یافتند، افزود: پس از 48 ساعت کار مداوم، مشترکان برق روستاهای دشت، بیدک دشت، چشمه خان، رباط قره بیل و آرمادلو به برق پایدار دسترسی پیدا کردند.
وی با بیان اینکه برای اجرای این پروژه بالغ بر یک میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار صرف شده است، اظهار داشت: طول فیدر از پست قاضی تا دشت، 100 کیلومتر بوده که اتو بوستر یاد شده در 45 کیلومتری این مسیر نصب شده است.
مدیر امور بهره‌داری توزیع برق شهرستان بجنورد نیز در رابطه با این پروژه گفت: اتو بوستر يكي از اجزاي كمكي شبكه فشار متوسط است كه نقش اساسي آن در ارتقای كيفيت ولتاژ تحويلي به مصرف كنندگان و مشتركان ولتاژ اوليه مشخص می‌شود.
"میثم ربانی" با اشاره به اینکه این قطعه، وظيفه تنظيم ولتاژ در سطح استاندارد به صورت خودکار در شبكه فشار متوسط را بر عهده دارد، افزود: به طور معمول، طولاني بودن مسير شبكه و يا وجود مصرف كنندگان متعدد در طول مسير، باعث افت ولتاژ شبكه فشار متوسط شده که نصب اتو بوستر در رفع این مسئله اهمیت اساسی دارد.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات