صد دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر اضافه می شود





به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، سی و پنجمین جلسه کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورا به ریاست مهدی حاجی قاسمی و حضور اعضای کمیسیون و نمایندگان شهردار جهت دفاع از لوایح ارسالی شهرداری به شورا برگزار شد.

لایحه خرید اتوبوس اسکانیا با استناد بند ۲ ماده ۳۱ آئین نامه معاملات شهرداری تهران تسری به کلانشهرهای کشور به صورت صد در صد نقدی مطرح و پس از بحث و بررسی به تصویب کمیسیون رسید.

متن لایحه به این شرح است: شهرداری کرج در راستای مصوبه شورا و در اجرای بند ۸ از تباصر بودجه سال ۹۷ با موضوع خرید یکصد دستگاه اتوبوس دو محور درون شهری، تعداد ۳۰ دستگاه اتوبوس اسکانیا به ارزش ۴۸۰ میلیارد ریال که شصت درصد آن به صورت نقدی و مابقی به صورت تهاتری خریداری نموده است که انجام این امر به لحاظ تکنولوژی پیشرفته اتوبوس ها و نوسازی ناوگان، اقبال عمومی را در استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی افزایش داده است.

از طرفی شهرداری کرج در نظر دارد پیرو مصوبه مذکور به خرید حدود ۵۶ دستگاه دیگر خریداری نماید که با توجه به قید نقدینگی شرکت فروشنده و عدم اقبال ایشان به جهت غیر نقدی امکان تهاتر میسر نبوده و فروش محصولات صرفا به صورت نقدی مد نظر می باشد.

لایحه مذکور در کمیسیون عمران شورای شهر کرج مصوب و جهت تصویب نهایی به جلسه رسمی شورای شهر کرج ارجاع داده شد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر کرج

    منبع خبر

    شورای شهر کرج

    شورای شهر کرج یک شورای شهر در شهر کرج می باشد

      نظرات