بازديد مشاورين وزير نيرو از خدمت رساني برق به مواكب اربعين حسيني

بازديد مشاورين وزير نيرو از خدمت رساني برق به مواكب اربعين حسيني

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق اهواز سيد يعقوب محمدمرادي مشاور وزير نيرو به همراه مسعود معين پور مشاور مديرعامل و رييس ستاد عتبات عاليات توانير در راس هياتي، صبح امروز دوشنبه 15 مهرماه 98 با حضور در مسيرهاي منتهي به مرز، از نحوه خدمات رساني مجموعه وزارت نيرو و برق اهواز به مواكب اربعين حسيني واقع در مسير طريق الحسين (ع) به سمت پايانه مرزي چذابه بازديد به عمل اوردند.
مشاور وزير نيرو در امور ايثارگران و رئيس ستاد عتبات وزارت نيرو در اين بازديدبيان داشت: خوزستان در امرخدمت رساني به زوار اربعبن حسيني همچون هشت سال دفاع مقدس پيشرو بوده و امروز نيز در بازديدي كه از مواكب منطقه سياحي و عين دو در ابتداي مسير چذابه داشتيم مورد مهر و محبت هموطنان عزيز اين منطقه قرار گرفتيم.
سيديعقوب محمدمرادي در ادامه افزود: براساس آمار اعلام شده از سوي ستاد عتبات عاليات كلانشهر اهواز تعداد 220 موكب در طول مسير هاي اصلي و فرعي برپا شده كه نشان از عشق مردم خوزستان به حضرت ابا عبدالله الحسين (ع)دارد.
وي درادامه افزود: مقرر شددر حوزه برق شركت هاي توزيع برق خوزستان و كلانشهر اهواز نهايت همكاري را با مسئولين مواكب در طول مسير پايانه هاي چذابه و شلمچه داشته باشندكه در اين بازديد، موكب داران مرتب قدرداني و رضايت خود را از اين شركتها اعلام داشتند.
همچنين در اين بازديدمشاور مديرعامل و رئيس ستاد عتبات عاليات توانيراظهار داشت:مجموعه صنعت برق از ماهها قبل بصورت شبانه روزي  عمليات گسترده اي را در كليه پايانه هاي مرزي جهت پايداري شبكه و نيز اجراي پروژه هاي زيرساختي تامين برق و روشنايي بخصوص تجهيز پاركينگ ها و مواكب انجام داده است.
مسعودمعين پور در ادامه افزود: همكاران ما علاوه بر ارائه تامين برق مواكب با اعزام كارشناسان فني ايمني در محل، نسبت به بررسي كابل، تابلو برق و سيم كشي داخلي، بازرسي هاي لازم را به عمل آورده و موارد خطرآفرين را به متوليان مواكب متذكر شدند.
روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق اهواز

لینک اصل خبر در سایت سایت خبری شرکت توانیر

    منبع خبر

    سایت خبری شرکت توانیر

    سایت خبری روابط عمومی شرکت توانیر

      نظرات