چهاردهمین نشست تخصصی دانش توسعه به میزبانی شرکت آب منطقه ای...

چهاردهمین نشست تخصصی دانش توسعه به میزبانی شرکت آب منطقه ای...

چهاردهمین نشست تخصصی دانش توسعه به میزبانی شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی با حضور معاون طرح و توسعه شرکت مدیریت منابع آب ایران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای آذربایجان شرقی، این نشست با حضور معاون طرح و توسعه شرکت مدیریت منابع آب ایران ،معاونان طرح و توسعه شرکت های آب منطقه ای کشور و جمعی از مدیران ستادی شرکت مدیریت منابع آب ایران به مدت دو روز در آب منطقه ای آذربایجان شرقی با محورهای مشارکت مردمی در شبکه های آبیاری و زهکشی و بررسی بیمه مهندسی طرح های عمرانی با تأکید بر خسارات سیلابی اخیر آغاز شد.

معاون طرح و توسعه شرکت مدیریت منابع آب ایران در این نشست با تأکید بر اهمیت انتقال دانش و تجربیات در این نشست ها افزود: انتقال تجارب و دانش به عنوان یکی از ارزنده ترین روش های علمی برای جلوگیری از هزینه های زائد و انجام بهینه امور در کمترین زمان ممکن، از ارزش و اهمیت بسزایی در مدیریت ارزش و دانش برخوردار است.

مهندس علی اکبر شفیعی همچنین اظهار داشت: امیدواریم با تلاش مستمر و صادقانه صاحبان دانش روز در راستای ترویج فرهنگ یادگیری، دانائی، توانایی، مهارت و پرهیز از اتلاف منابع ، همواره شاهد ارتقا و شکوفایی سرمایه دانشی نیروهای انسانی مجرب در صنعت آب کشور باشیم.

مدیرعامل آب منطقه ای آذربایجان شرقی نیز در این نشست ضمن اشاره به اهمیت برگزاری آن در استخراج تجارب مفید و غیرمفید در خصوص مسائل مختلف، بر اهمیت این تجارب در انجام بهترین تصمیم گیری ها تأکید نمود.

مهندس یوسف غفارزاده همچنین افزود: در شرایط اقتصادی کنونی، دیگر فرصتی برای آزمون و خطا و اتلاف سرمایه ها وجود ندارد و باید قدم های استوار و بر اساس تجارب آزمون شده و روش های کارآمد برداریم.

وی با اشاره به مشکلات مالی و اعتباری در اجرای پروژه ها افزود: انتظار برای گشایش و دریافت اعتبار، می تواند لطمه های جدی به طرح های نیمه تمام وارد کند و چاره ای جز رفتن به دنبال روش های جدید مانند فاینانس،BOT و بویژه استفاده از ظرفیت و مشارکت مردمی در احداث و بهره برداری از پروژه ها نداریم.

مهندس غفارزاده با اشاره به اینکه شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی تجارب خوبی در سال های گذشته بویژه در زمینه بهره برداری از پروژه ها و اجرای شبکه های پایاب از ابتدا تا انتها، با مشارکت و همراهی مردم کسب نموده است، اهمیت بهره برداری و نگهداری بهینه و انتقال مدیریت به مردم را یادآور شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات