روستای تاریخی خویین با مشارکت مردم آبرسانی شد

روستای تاریخی خویین با مشارکت مردم آبرسانی شد

پروژه مشارکتی روستای خویین از توابع شهرستان ایجرود با حضور دکتر حقیقی استاندار زنجان و مدیران و مسئولین استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

سرپرست شرکت آبفار استان زنجان گفت: روستای خویین از توابع شهرستان ایجرود با همکاری دهیاری، اهالی و شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان از کمبود آب شرب سالم رهایی یافت.

علیرضا جزءقاسمی اقدامات انجام شده در این طرح را اجرای 4 هزار و 300 متر شبکه توزیع، احداث خط انتقال به طول 600 متر و خرید و نصب 207 فقره انشعاب مشترکین اعلام کرد.

وی افزود: ساخت مخزن ذخیره بتنی به حجم200 مترمکعب، احداث اتاق فرمان به مساحت 12 مترمربع و تجهیز آن از دیگر فعالیت های انجام گرفته در این پروژه مشارکتی بوده است.

این مقام مسئول اعتبار هزینه شده در این پروژه مشارکتی را 4400 میلیون ریال اعلام کرد و اظهار داشت: از این رقم سهم مشارکت اهالی و دهیاری 3800 میلیون ریال و 600 میلیون ریال نیز توسط شرکت آبفار استان زنجان تامین شده است.

در ادامه استاندار زنجان از پروژه مشارکتی اصلاح و بازسازی شبکه توزیع روستای جوقین بازدید کرد.

جزءقاسمی در این خصوص گفت: روستای جوقین با 929 مشترک از بزرگترین روستاهای شهرستان ایجرود می باشد که به دلیل فرسودگی شبکه توزیع اهالی با قطعی مکرر آب مواجه می گردید.

سرپرست شرکت آبفار استان زنجان تصریح کرد: با مشارکت دهیاری و شرکت آبفار 26 کیلومتر از شبکه توزیع روستا در دست اصلاح و بازسازی می باشد و 50درصد کار تاکنون انجام گردیده است.

وی اعتبار مورد نیاز این پروژه را 11هزار میلیون ریال اعلام کرد و افزود: 8 هزار و 400 میلیون ریال از اعتبار کل توسط شرکت آبفار تامین و مابقی از طرف دهیاری اختصاص یافته است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان یک شرکت در شهر زنجان می باشد

      نظرات