ديدار سرپرست آبفای استان با همكاران امور آب و فاضلاب اروميه

ديدار سرپرست آبفای استان با همكاران امور آب و فاضلاب اروميه

به گزارش روابط عمومي امور آب و فاضلاب اروميه، عليرضا رضوي سرپرست جديد شركت آب و فاضلاب آذربايجان غربي  با همكاران امور آب و فاضلاب اروميه در نمازخانه ستاد شركت ديدار و به گفتگو پرداخت.

در اين ديدار، ابتدا مهندس سيدپور، مدير امور آب و فاضلاب اروميه به ارائه گزارش كاملي از وضعيت و شرايط  تصفيه خانه ها، چاه ها، مخازن و ساير تاسيات و تجهيزات اروميه پرداخت.

مدير امور آب و فاضلاب اروميه در بخش ديگري از سخنان خود ضمن آرزوي موفقيت و سربلندي براي دكتر عليرضا رضوي بيان نمود : خوشبختانه در بازه زماني پيك مصرف آب در اروميه مشكلي وجود نداشت و جهت رفع برخي از مشكلات مربوط به فشار آب نيازمند تكميل سريع پروژه هاي ساخت مخازن هستيم كه انشاالله با عنايت جنابعالي اين مشكلات به زودي حل خواهد شد.

عليرضا رضوي ، سرپرست جديد شركت آب و فاضلاب استان آذربايجان غربي  در سخناني با همكاران امور آب و فاضلاب اروميه نكات ارزشمندي را در خصوص مديريت عرضه و تقاضا، رعايت قوانين و قانون مداري، مديريت هزينه ها، اصل هم افزايي، سرمايه هاي ارزشمند نيروي انساني بيان نمود.

سرپرست جديد شركت آب و فاضلاب استان آذربايجان غربي ادامه داد : نيروهاي انساني متعهد و متخصص در اين شركت بسيار وجود دارد و حضور در اين جمع براي اينجانب توفيق بزرگي است و جا دارد از جناب آقاي مهندس جانباز، مديرعامل شركت آب و فاضلاب مهندسي كشور و جناب آقاي دكتر شهرياري، استاندار استان آذربايجان غربي به خاطر اعتماد دوباره به بنده تقدير و تشكر نمايم.

وی افزودند : با همفكري و هم جهت بودن همكاران ستادي و امورها از حق و حقوق مردم سيانت خواهيم نمود، قطعاً با تك تك اعضاي شركت در راستاي اجراي اهداف عاليه سازمان قدم خواهيم برداشت.

اين ديدار با پذيرايي از همكاران و ديدار چهره به چهره مديرعامل با تك تك همكاران به پايان رسيد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی یک شرکت در شهر ارومیه می باشد

      نظرات