بررسی وضعیت پروژه های فوق توزیع در نشست مدیران عامل برق منطقه ای مازندران و گلستان و شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران


مهندس افضلی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان ضمن قدردانی از مدیرعامل و همکاران شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران در ارایه برق مطمئن و پایدار برای مردم این منطقه در پیک تابستان 98 اظهار داشت: در بررسی های انجام شده ، مسئولین و مردم غرب استان از عملکرد این شرکت رضایت کامل دارند که این نشان از تعهد و سخت کوشی مدیران و همکاران این شرکت دارد.

وی در ادامه اظهار داشت: همکاران شرکت برق منطقه ای نیز با تعهد و تلاش گام های ارزنده ای در اجرای پروژه های فوق توزیع برداشته اند.

افضلی افزود: آنچه لازم است که در شرایط تحریم کشور مدنظر قرار گیرد استفاده بهینه از منابع مالی است که باید همکاران بیش از پیش از امکانات موجود بهره گیری کنند و در راستای جلب سرمایه گذار برای سرمایه گذاری در اجرای پروژه های زیر ساختی برق کوشا باشند.

مهندس کیوان فرح زاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران نیز ضمن قدردانی از حمایت های مدیرعامل برق منطقه ای مازندران و گلستان و همکاران وی در تامین نیازمندی های تولید و انتقال برق ،در سخنانی اظهار داشت : با توجه به روند رو به رشد مشترکین خوش نشین، در این منطقه با بحران پنهانی رو به رو هستیم به گونه ای که نرخ واگذاری انشعاب جدید بیش از سرانه کشور است که نیازمند افزایش و توسعه زیر ساخت های برق از جمله نیروگاه، خطوط انتقال نیرو و پست های فوق توزیع برای ارایه خدمات بهینه در غرب استان است.

وی افزود: با وجود اینکه برق های غیرمجاز و دستکاری کنتور یکی از معضلات اصلی این شرکت است همکاران توزیع نیروی برق غرب مازندران با برگزاری217 مانور جهادی به خصوص در روزهای تعطیل تابستان در سال 98 در حدود 78 میلیون کیلو وات ساعت انرژی مکشوفه داشته ایم و نتیجه سه سال تلاش شبانه روزی همکاران، کاهش تلفات شرکت کمتر از 14 درصد به صورت نقطه به نقطه بوده که جزو افتخارات این شرکت است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران در پایان اظهار داشت: لوازم و تجهیزات مورد نیاز بهره برداری به سرعت تامین و در اختیار همکاران قرار می گیرد تا خاموشی و یا اتصالی ناخواسته به شبکه بالادست تحمیل نشود.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران (غرب)

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران (غرب)

    شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران (غرب)

    شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران (غرب) یک شرکت در شهر نوشهر می باشد

      نظرات