تقدیر مدیرعامل شركت توزیع نیروی برق مازندران از مسئولان و مردم در گذر از پیك تابستان 98

تقدیر مدیرعامل شركت توزیع نیروی برق مازندران از مسئولان و مردم در گذر از پیك تابستان 98


تقدیر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران از مسئولان و مردم در گذر از پیک تابستان 98

بی شک انقلاب شکوهمند اسلامی بر مبنای اندیشه و مبانی ناب دینی مردان و زنانی شکل گرفته که جز صداقت و خدمتگذاری هدف دیگری نداشته اند . از آنجایی که صعود به قله های پیشرفت و توسعه در پرتو تلاشهای تحسین برانگیز و بی نظیر شما نسیم دلپذیر عدالت و صداقت و حسن همکاری خالصانه را به وزش درآورده تا در سایه آن شاهد شکوفایی و بالندگی جامعه باشیم و اینک با گذر از تابستان بدون خاموشی با همراهی و همدلی و فعالیت های موثر و ارزشمند مشترکین فهیم و عزیز مازندرانی در جهت استفاده صحیح از انرژی و حفظ ذخایر ملی ، برگ زرینی بر افتخارات کشور افزوده شود .

آنچه مسلم است هدف بهبود سطح زندگی مردم ، ارتقاء رفاه عمومی و به دنبال آن توسعه و بکارگیری از ظرفیت های مختلف جامعه به منظور داشتن برق پایدار و مطمئن است که بی شک مرهون همکاری و همدلی مسئولان و آحاد مردم در مصرف بهینه و بخردانه از انرژی برق می باشد . حیات نسل حاضر و نسل های آینده نیز مرهون تلاش بی دریغ زحمتکشان غیوری است که توسعه این مرز و بوم را در تمامی عرصه ها سرلوحه همت خویش قرار داده اند و در این راه ، استوار و با صلابت گام بر می دارند .

لذا بر خود فرض می دانم از همه مسئولان و مشترکین عزیزی که یاریگر صادقی برای شرکت توزیع نیروی برق مازندران جهت گذر از پیک تابستان بوده صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم . امیدوارم در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت مقام عظمای ولایت همواره موفق و موید باشید .

رضا غفاری

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران

    شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران

    شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران یک شرکت در شهر ساری می باشد

      نظرات