بازدید مدیرعامل محترم شرکت مدیریت توسعه انرژی تأمین از نیروگاه طوس

بازدید مدیرعامل محترم شرکت مدیریت توسعه انرژی تأمین از نیروگاه طوس

آقای مهندس نفیعی، مدیرعامل محترم شرکت مدیریت توسعه انرژی تأمین به همراه آقای مهندس زاهد، مدیرعامل محترم شرکت افق تأمین انرژی طوس با حضور در نیروگاه طوس از روند فعالیتهای انجام شده در این شرکت بازدید و در جلسه ی مشترک با مدیرعامل محترم و مدیران امور نیروگاه طوس به بیان نقطه نظرات و دیدگاهها و بررسی مسائل مربوط به این شرکت پرداختند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق طوس، مدیرعامل محترم شرکت مدیریت توسعه انرژی تأمین به همراه جناب آقای مهندس زاهد مدیرعامل محترم شرکت افق تأمین انرژی طوس و هیئت همراه با حضور در نیروگاه طوس، ضمن بازدید و سرکشی از فعالیتهای انجام شده در این شرکت، از نزدیک در روند جریان انجام فعالیت امورها قرار گرفتند و در جلسه مشترک با مدیرعامل واعضاءمحترم هیئت مدیره و مدیران امور به بیان نقطه نظرات و دیدگاهها و بررسی مسائل مربوط به این شرکت پرداختند.
در ابتدای این جلسه آقای مهندس سید محمد افخمی مصطفوی، مدیرعامل محترم نیروگاه طوس ضمن خوش آمد گویی به ایشان و هیأت همراه به معرفی مدیران امور نیروگاه و تشریح فعالیتهای قسمتهای مختلف و چگونگی تولید برق در این شرکت پرداخت.
ایشان با اشاره به اینکه این شرکت بیش از سه دهه است که برای آبادانی و پیشرفت کشور عزیزمان به صورت شبانه روزی و بدون توقف تلاش می نماید افزود: در تمامی این سالها با وجود مشکلات فراوان که این نیروگاه با آن روبرو بوده است باز هم این توان و پشتکار کارکنان خدوم و زحمتکش بود که با داشتن عزم جدی و اراده ی مثال زدنی نگذاشته و نخواهد گذاشت این سیر خدمت و تولید دچار وقفه ای هرچند اندک شود.
مهندس افخمی مصطفوی گفت: با توجه به برنامه ریزی های مدون و از پیش تعیین شده، همچنین لزوم انجام تعمیرات میاندوره ای و نیمه اساسی برای آمادگی و تولید برق پایدار شبکه نیاز به تأمین تجهیزات فنی واحدها در زمان تعمیرات امری مهم و اجتناب ناپذیر است که می بایستی در جهت رفع مشکلات مربوط به آن و تأمین کالاهای مورد نیاز اقدام گردد. ایشان در بخش پایانی صحبتهای خود در این جلسه ابراز امیدواری کرد تا این جلسات مشترک و بازدیدها همچنان ادامه داشته باشد.
در ادامه ، جناب آقای مهندس نفیعی، مدیرعامل محترم شرکت مدیریت توسعه انرژی تأمین با ابراز خرسندی از حضور در نیروگاه طوس، از زحمات تمامی همکاران در امورها و بخش های مختلف نیروگاه قدردانی نمودند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت مدیریت تولید برق طوس

    منبع خبر

    شرکت مدیریت تولید برق طوس

    شرکت مدیریت تولید برق طوس

    شرکت مدیریت تولید برق طوس یک شرکت در شهر مشهد می باشد

      نظرات