با اجرای یک پروژه جهادی؛ مشکل کمبود آب منطقه فرجه سنندج به طور کامل برطرف شد

با اجرای یک پروژه طی ۲۴ ساعت و به صورت فشرده تامین آب دائم و پایدار محله فرجه سنندج که در ساعاتی از شبانه روز با مشکل مواجه بود، انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان، شرکت آبفا همواره تلاش می کند تا در تمامی نقاط شهری استان به شکل کامل و گسترده خدمات رسانی را انجام دهد و در این راستا تامین آب باکیفیت و پایدار خط قرمز شرکت می باشد.

با این وجود به طور موردی در برخی نقاط از شهرهای استان به دلایل متعددی ممکن است این خدمات رسانی با وقفه هایی مقطی روبرو شود که برای حل این قبیل مشکلات نیز شرکت آبفا استان برنامه ریزی و اقدامات لازم را به طور مرتب در دستور کار قرار می دهد.

محله فرجه در شهر سنندج از جمله نقاطی است که به دلیل قرار گیری در ارتفاع بالا نسبت به مخازن، طی سالهای گذشته و در هنگام اوج مصرف با مشکل کمبود آب در ساعاتی از شبانه روز مواجه می شد و این مسئله گلایه هایی از سوی شهروندان را به دنبال داشت.

این مشکل با توجه به مصرف بالای آب در سالجاری نمود پررنگتری داشت که برای حل این مسئله لازم بود با تعریف یک پروژه جدید، آب مورد نیاز منطقه فرجه سنندج از مسیر دیگری انتقال یابد.

با توجه به مجاورت این پروژه با اتوبان دکتر حسینی که محل تردد خودروهای سنگین بویژه در روز  و محل تردد مردم می باشد، اجرای هرچه سریعتر این پروژه اهمیتی بیش از پیش داشت که در این رابطه خط انتقال آب شرب به طول ۷۰۰ متری تعریف و طی ۲۴ ساعت اجرا شد .

این پروژه در این حجم و طول و در این زمان کوتاه در نوع خود کم نظیر است که با تلاش شبانه روزی پرسنل آبفا سنندج به سرانجام رسید و خوشبختانه با اجرای این پروژه مشکل کمبود آب این منطقه به طور کامل برطرف شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان کردستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان کردستان

    شرکت آب و فاضلاب استان کردستان

    شرکت آب و فاضلاب استان کردستان یک شرکت در شهر سنندج می باشد

      نظرات