تاکید مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران بر لزوم بازگویی خاطرات جنگ

تاکید مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران بر لزوم بازگویی خاطرات جنگ

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان تهران، آقایان رزمنده و ایثارگر اسکندری، کلانتری، الهیار، مبارزپور، ابراهیمی، باقرزاده، شیخی، صفا،تقی پور، مرادوند و یعقوبی در دیدار با مدیرکل حاضر شدند و از خاطرات عملیات کربلای 4، 5 و 6 و الفجر 8 ، فعالیت در هورالعظیم، عملیات بیت المقدس، عملیات سردشت،لشگر 31 عاشورا، اسارت در عملیات مرصاد، ساخت پل اروندرود و ... صحبت کردند و خاطرات شان را ورق زدند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از خاطرات و بزرگی های شهید صیاد شیرازی سخن گفت و از نقش بزرگ این شهید عالیقدر در آزادسازی خرمشهر گفت و افزود: نسل جوان باید رشادت های این عزیزان و سرمایه های معنوی انقلاب را بداند و ایثارگران امروز مسئولیتی دوچندان دارند.

دکتر نگهبان با اشاره به فیلم هایی همچون برج مینو یا تنگه ابوغریب گفت: نگاه مجدد به جنگ و مساله دفاع از مرز و بوم باید نگاهی امروزی، مهندسی و قابل فهم برای جوانان باشد.

وی ادامه داد: در حین اینکه کار می کنید، خاطرات و ماجراهای جنگ را هم روایت کنید، امنیت امروز ما به قیمت خون عزیزان این مرز و بوم تمام شده است و عزت امروز و زمان حاصل استقامت دیروز است و در این مسیر به رهبر انقلاب و عزتی که به خانواده های شهدا و ایثارگران داده اند، اقتدا کنید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به حفظ بیت المال در منش و رفتار شهید بقایی ( مقایسه با رفتار مدیران امروزی) افزود: سفارش به امر به معروف و نهی از منکر وظیفه هر روز ماست ، اگر شما رزمندگان هم مطلبی به ذهنتان می رسد حتما با من تماس بگیرید.

وی تصریح کرد: شورای فرهنگی و بسیج اداره کل نیز بهانه های باهم بودن را بیشتر کنند و رزمندگان گذشته و کارمندان امروز کارهای به زمین مانده را بلند کنند و جدی تر به مسائل و ارباب رجوع نگاه کنند.

دکتر نگهبان در پایان خاطرنشان کرد: یک رزمنده ، یک بسیجی یک ایثارگر الگوی رفتار سازمانی است ، وقتی هنوز اثرات جنگ گریبانگیر خانواده های ما است پس برای حفظ ارزشهای دفاع مقدس باید تلاش کنیم، وظیفه ایثارگران است که مساله دفاع مقدس را با مثالهای ملموس و عینی برای جوانان بازگو کنند

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان تهران

    اداره کل راه و شهرسازی استان تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات