سفارش ۳٫۹ میلیارد دلاری تایه ایرویز به ایرباس و بوئینگ

سفارش ۳٫۹ میلیارد دلاری تایه ایرویز به ایرباس و بوئینگ

www.BanaNews.irتایه ایرویز برای مدرن کردن ناوگان هواپیمایی خود، ۲۳ فروند هواپیمای ایرباس و ۱۴ فروند هواپیمای بوئینگ به ارزش حدود ۳٫۹ میلیارد دلار، خریداری خواهد کرد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) این قراردادها که به تایید هیات مدیران تایه ایرویز رسیده است، این شرکت را قادر می‌سازد سود خود را افزایش دهد و در ردیف سه شرکت هواپیمایی بزرگ از نظر کیفیت و کارایی خدمات در آسیا قرار گیرد.

این شرکت هواپیمایی قصد دارد شش فروند هواپیمای ۳۰۰-۷۷۷ ای آر بوئینگ، چهار آ ۹۰۰-۳۵۰ و پنج فروند آ ۲۰۰-۳۲۰ ایرباس را به ارزش حدود ۱٫۶ میلیارد دلار خریداری کند که بین سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ تحویل داده می‌شوند.

همچنین ۲۲ فروند هواپیما شامل هشت فروند ۷۸۷ دریم لاینرز بوئینگ را کرایه خواهد کرد که بین سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۷ تحویل داده می‌شوند.

تایه ایرویز با افزایش رقابت از سوی شرکت‌های هواپیمایی ارزان قیمت منطقه ای مانند "ایر اشیا" روبرو شده است و سال گذشته اعلام کرد قصد دارد با همکاری "تایگر ایرویز"، شرکت هواپیمایی ارزان قیمت راه‌اندازی کند.

در حال حاضر هواپیماهای مختلفی شامل شماری هواپیمای قدیمی ۷۴۷ بوئینگ و آ ۳۰۰ ایرباس که دیگر تولید نمی شوند، در ناوگان تایه ایرویز فعالیت می‌کنند.

 

 

    نظرات