توسعه، تسهیل و تسریع در ارائه خدمات غیرحضوری از تاکیدات مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در بازدید از منطقه برق فردوسی

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ؛ ظهر روز شانزدهم مهرماه، مهندس حسین صبوری، مدیرعامل، همراه با مدیران ارشد شرکت، ضمن حضور در منطقه برق فردوسی از نزدیک در جریان روند فعالیت های این منطقه قرار گرفت.
حسین صبوری در این بازدید ضمن خداقوت به کارکنان این منطقه به ویژه در خصوص دو پروژه حذف قبوض کاغذی و مدیریت پیک تابستان 98، اظهار داشت: انتظار می رود تمامی همکاران در معاونت خدمات مشترکین در تمامی سطوح با دقت و تمرکز در خصوص فرآیند های حذف قبوض کاغذی و اطمینان از صحت و درستی ارسال صورتحساب الکترونیکی برای مشترکان، راهبری و پیگیری لازم را انجام دهند.
وی با تاکید بر راستی آزمایی و رفع مغایرت ها در ثبت شماره تماس مشترکان به منظور دریافت قبوض الکترونیکی، گفت: توسعه ، تسهیل و تسریع در خدمات غیرحضوری و اشاعه الگوها و مدل های حذف خدمات به صورت سنتی و توسعه زیر ساخت ها و فراهم آوردن بستر خدمات غیرحضوری از الزامات، مورد انتظار می باشد.
مدیرعامل با اشاره به لزوم ارتقاء ظرفیت ها و زیر ساخت های عمومی و تخصصی در مناطق برق و تخصیص و تصویب چارت مناسب در سطوح شرکت، تصریح کرد: دقت در انجام وظایف ابلاغی مورد تاکید می باشد.
مهندس صبوری در پایان این بازدید، ضمن آرزوی موفقیت برای یکایک کارکنان این شرکت، خود ارزیابی  و شناسایی نقاط ضعف و قوت و تعیین اولویت های کاری را با توجه به اهمیت امور و میزان اثر بخشی آن شایسته و مورد انتظار است.
محمد شهریاری، مدیر منطقه برق فردوسی نیز با ارائه گزارشی، برخی از شاخص های عملکرد این منطقه را، راه اندازی کنترل از راه دور، ورود و خروج پست مزین الدوله به منظورجلوگیری از سرقت، پاکسازی منطقه از شبکه فشار ضعیف مسی به کابل های خودنگهدار و عایق سازی شالترها جهت کاهش هزینه تعویض شالتر، عنوان کرد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ

    شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ

    شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات