استارت‌آپ‌ در راه‌آهن ساختارمند شده است

استارت‌آپ‌ در راه‌آهن ساختارمند شده است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه ‌و شهرسازی زهرا قیومی مدیرکل مرکز توسعه آموزش شرکت راه آهن در مراسم اختتامیه اولین استارت‌آپ ریلی به تشریح سیاست‌های راه‌آهن در حوزه استارت آپ پرداخت و در این رابطه اظهار داشت: با توجه به توانایی استارت آپ‌ها در حل مشکلات، شرکت راه‌آهن به این حوزه ورود کرده و هم اکنون استارت‌اپ در راه‌آهن ساختارمند شده است.

مدير مرکز توسعه آموزش شرکت راه آهن، کار تیمی، نظام پیشنهادات، نگهداری بهره‌ور و فراگیر، مدیریت کیفیت فراگیر را چارچوب ارتقای بهره‌وری در شرکت راه آهن عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه ایده،سرمایه و کار تیمی با فرهنگسازی در راه‌آهن نهادینه شده است، پس از ایجاد پویایی در سیستم به سمت ایده‌های جدید حرکت می‌کنیم. البته به دنبال ایجاد تیم‌های توانمند برای حل مسائل نیز هستیم و با استفاده بهینه و حد اکثری از منابع موجود با هدف سرمایه‌گذاری از ایده‌ها پشتیبانی خواهیم کرد.

قیومی یکی از رئوس کاری در این زمینه را شناسایی ظرفیت‌های دانشگاهی بیان کرد و گفت: استارت ‌آپ از یک ایده به یک محصول تبدیل می‌شود و به دلیل مقیاس‌پذیر بودن می‌تواند با کمترین هزینه وسعت بیشتری از مخاطبان را تحت تاثیر قرار دهد و تسهیل‌گر کسب و کارهای سنتی باشد.

وی یادآور شد: در یک دوره هشت ماهه. تمام دانشگاه‌ها به‌رغم اینکه مستقیم با صنعت ریلی همکاری نداشته اند اما با توجه به اینکه توسعه حمل‌ونقل ریلی باعث توسعه کشور می‌شود  به فعالیت در این حوزه علاقه‌مند شده اند.

مديرکل مرکز توسعه آموزش شرکت راه‌آهن با اشاره به همکاری دانشگاه آزاد واحد یادگار امام (ره) از برگزاری رویداد بعدی در قالب بازارهای ایده با موضوعات دیگر خبر داد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان

    اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات