به مناسبت روز جهانی کودک/ مدارسی که یاد می گیرند به مدارس کردستان اهدا شد

به مناسبت روز جهانی کودک/ مدارسی که یاد می گیرند به مدارس کردستان اهدا شد

مهندس امید محمودی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان از اهدای 100 جلد کتاب "مدارسی که یاد می گیرند" به مدارس استان کردستان خبر داد.

وی با عنوان اینکه این کتاب  عنوان کتاب ممتاز سال 2001 به انتخاب شورای ملی توسعه کارکنان آمریکا را دارد ، ترجمه یکی از مهندسان توانمند کردستانی بنام مهندس هوشنگ عزتی امینی است؛ اعلام داشت: کتاب "مدارسی که یاد می گیرند" منبعی ارزشمند  که می تواند راهنمای کاربردی مناسبی برای معلمان، والدین و همه کسانی که دغدغه تعلیم و تربیت دارند، باشد.

مهندس محمودی اظهار داشت: همیشه یکی از مهمترین دغدغه ها و رسالت  سازمان نظام مهندسی ساختمان رعایت مقررات ملی ساختمان بوده است و این امر نیز مستلزم فرهنگ سازی است.

رئیس سازمان افزود: فرهنگ سازی، آموزش و تعیین رفتار باید از همان سنین کودکی صورت گیرد و باید برنامه و استراتیژی های های خود را در این جهت تنظیم کرد.

وی در ادامه بیان داشت: رعایت مقررات ملی ساختمان که وظیفه ای همگانی است را باید از مدارس، متون درسی کودکان، سرگرمی ها و بازی های کودکانه در حوزه های  مختلف همچون خانواده ها رسانه ها، امکان عمومی و ... آغاز نمود که شایسته است مسئولین ذیربط در این باره تلاش نمایند.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان یک انجمن در شهر سنندج می باشد

      نظرات