بازار ارومیه به شبکه‌های بارنده خودکار اطفای حریق مجهز می‌شود

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: برای جلوگیری از بروز حوادث ناگوار کپسول‌های آتش خاموش خاموش کن و تابلوهای نصب در مکان‌های مختلف بازار نصب شده است.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ ابراهیم شاد قوشچی با اشاره به خطرات احتمالی بازار ارومیه اظهار کرد: آتش نشانی ارومیه همه سعی و تلاش خود را با تیم آموزشی، پیشگیری و با واحد عملیاتی یک چتر ایمنی برای تمام شهر باشد.

وی با بیان اینکه شهر به قسمت‌های مختلف مانند واحدهای تجاری، بازارهای سر پوشیده، پمپ بنزین‌ها، هتل‌ها، بیمارستان‌ها و دیگر مراکز تقسیم شده است گفت:  نقاط ضعف و قوت همه موارد را بررسی و تذکرات لازم را به اهالی، هیئت امناها و مالکین دادیم.

رییس سازمان آتش نشانی  و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه با اشاره به بازار ارومیه خاطر نشان کرد: بازار ارومیه یکی از برنامه‌های مهم آتش نشانی که حدود 2 سال است که بررسی‌های لازم را در رابطه با آن را انجام می دهیم.

وی افزود:  در رابطه با بازار ارومیه با ادارات مختلف جلسات متعددی را برگزار کردیم که در آن‌ها هم فکری هایی در رابطه جلوگیری از خطر انجام شده زیرا ما معتقدیم که هزینه‌های پیشگیری بسیار کم تر از هزینه‌های آتش سوزی است.

شاد قوشچی اظهار کرد: برای جلوگیری از بروز حوادث ناگوار کپسول‌های آتش خاموش خاموش کن و تابلوهای نصب در مکان‌های مختلف بازار نصب شده است.

وی ادامه داد: به مغازه داران نیز باید آموزش هایی داده شود که روی شیرهای برداشت را پوشش ندهند تا در زمان اضطراری قابل استفاده باشند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه شاید در زمان تعطیلی بازار اتفاق ناگواری رخ دهد اعلام کرد: در حال تلاش برای مجهز کردن بازار به شبکه‌های خود بارنده هستیم که هزینه بالایی دارد و در وضعیت استعلام قرار گرفته است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات