انتصاب مسئول دبیرخانه مرکزی شهرداری ساری

انتصاب مسئول دبیرخانه مرکزی شهرداری ساری

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری خدیجه محسنی با حکم عباس رجبی به عنوان مسئول دبیرخانه شهرداری مرکز استان منصوب شد.

راحله حاجیان مشاور شهردار و مسئول امور بانوان و خانواده شهرداری ساری در جلسه معارفه مسئول جدید دبیرخانه با  قدردانی از شهردار مرکز استان در خصوص اعتماد به بانوان در مناصب مدیریتی اظهار داشت: تواضع، کارآیی و توانمندی مسئول جدید دبیرخانه قابل تحسین است و اطمینان دارم که ایشان در این مسئولیت موفق و سربلند خواهد بود.

وی افزود: دبیرخانه نبض اداره است و موفقیت در این واحد همکاری و همدلی کلیه کارکنان را می طلبد.

در ادامه علیرضا کافی رییس اداره حراست شهرداری نیز ضمن تشکر از حسن اعتماد شهردار مرکز استان به بانوان توانمند شهرداری دبیرخانه را یکی از مهم ترین واحدهای اداره دانست و گفت: دبیرخانه به دلیل وجود مکاتبات و ورود اطلاعات محرمانه یکی از مهم ترین واحدهای دستگاه اداری است و کارکنان آن باید اصول امنیت اطلاعات محرمانه را به طور کامل رعایت نمایند.

وی افزود: جدیت، کارآمدی و شایستگی مسئول جدید دبیرخانه که از خانواده معظم شهدا هم هستند، زمینه ساز توفیق ایشان در مسئولیت جدید خواهد بود و امیدوارم روند انتخاب بانوان توانمند برای مناصب مدیریتی در شهرداری ادامه داشته باشد.

تقی حبیبی مسئول پایگاه مقاومت بسیج شهدای شهرداری ساری نیز انتصاب مسئول جدید دبیرخانه را تبریک گفت و اظهار داشت: بدون تردید این انتصاب زمینه ساز باز شدن فضا برای بکارگیری بانوان توانمند در مناصب مدیریتی شهرداری خواهد بود.

وی به همکاری قابل تقدیر محسنی در شورای پایگاه مقاومت اشاره کرد و گفت: بدون تردید مسئول جدید دبیرخانه، مدیری با تدبیر و کوشا بوده و این مسئله در مدت همکاری ایشان در شورای پایگاه مقاومت بسیج شهرداری ساری اثبات شده است.

در پایان، خدیجه محسنی مسئول جدید دبیرخانه مرکزی شهرداری ساری نیز با قدردانی از شهردار مرکز استان بابت حسن اعتماد و تحویل مسئولیت به ایشان گفت: از شهردار ساری بابت این اعتماد و انتصاب قدردانی می کنم و امیدوارم بتوانم پاسخگوی این اعتماد باشم و همچون گذشته خاطره خوبی از انتصاب بانوان در شهرداری بجا بگذارم و از همه کسانی که تاکنون زحمات فراوانی را متقبل شدند تشکر و قدردانی کرده و امیدوارم با همکاری و همدلی در پیشبرد امور موفق باشیم.

شایان ذکر است، پیش از این، عین الله احمدی مسئولیت دبیرخانه مرکزی شهرداری را بعهده داشت که با حکم عباس رجبی به عنوان سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری منصوب شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات