آغاز فعالیت بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان اصفهان

آغاز فعالیت بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان اصفهان

برگزاری نمایشگاه‏ها یکی از ابزارهای مهم در شناسایی نیاز مصرف کنندگان و معرفی توانمندی‏های واحدهای تولیدی و خدماتی به بازارهای مختلف است و نقش بسیار مهمی در پویایی اقتصادی دارد. گفته می‏شود برگزاری نمایشگاه‏ها در هر سال بین 300 تا 800 میلیارد دلار عاید اقتصاد جهانی می‏کند.
سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان افتخار دارد که تاکنون توانسته به استناد مفاد بند 35 از ماده 73 آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، نسبت به برگزاری 21 نمایشگاه صنعت ساختمان در شهر اصفهان اقدام نماید؛ که از این لحاظ در بین سازمان‏های نظام مهندسی ساختمان استان‏های کشور پیشرو و پیشگام می‏باشد.
امید است برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین‏المللی جامع صنعت ساختمان بتواند نقش کوچکی را در رونق تولید ملی در سالی که مزین به همین عنوان است، ایفا نموده و مآلاً موجب تقویت فرهنگ عمومی در حوزه صنعت ساختمان و ارتقای کیفیت ساخت وساز در سطح استان بشود.
غلامحسین عسکری، رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان
از شما مهندس گرامی دعوت می گردد از بیست و دومین نمایشگاه بین المللی جامع صنعت ساختمان که از تاریخ 18 لغایت 21 مهرماه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی اصفهان واقع در پل شهرستان برگزار می گردد از ساعت 16 الی 22 دیدن فرمایید.
لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان یک انجمن در شهر اصفهان می باشد

      نظرات