آموزش هاي زيست محيطي به مناسبت روز كودك و محيط زيست در شهرستان اردستان

آموزش هاي زيست محيطي به مناسبت روز كودك و محيط زيست در شهرستان اردستان

آموزش هاي زيست محيطي به مناسبت روز كودك و محيط زيست در شهرستان اردستان

آموزش هاي زيست محيطي به مناسبت روزجهاني كودك ومحيط زيست براي كودكان شهرستان اردستان ارائه شد.

به گزارش«پارما» از اداره حفاظت محيط زيست شهرستان اردستان، به مناسبت روزجهاني كودك ومحيط زيست وبه منظورفرهنگ سازي وترويج فرهنگ زيست محيطي آموزش هايي مناسب با مقطع تحصيلي دانش آموزان شركت كننده دراين برنامه دركانون پرورش فكري كودكان شماره يك و دو شهرستان اردستان برگزارشد.

در اين برنامه آموزش هاي زيست محيطي در راستاي ترويج فرهنگ محيط زيست در بين كودكان ارائه شد.

دركشور ما، پانزدهم تا بيست و يكم مهرماه هفته‌ي ملي كودك نام گرفته است و روزهاي اين هفته، هر سال مطابق با موضوعات مرتبط با كودكان، نامگذاري مي‌شود .

كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان، مراسم اين هفته را با تكيه بر مسايلي همچون محيط‌زيست، قصه‌گويي، منظومه‌خواني و اجراهاي برنامه‌هاي سرگرم كننده و آموزنده، تدارك مي‌بيند .

عنوانِ روز پانزدهم مهر،" روز كودك و محيط زيست و ميراث فرهنگي" است و در پوستر طراحي شده توسطِ كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان، درونمايه‌ي دوستي با طبيعت كه نشانگرِ شادابي و نشاط و اولين گامِ ايجاد عشق و علاقه و مقدمه‌ي آموزش حفاظت از محيط زيست و احترام به همه‌ي زيستمندان است، خودنمايي مي‌كند .

روز كودك در سطح بين المللي، در 29 آبان ( 20 نوامبر) برگزار مي‌شود. انتخاب مناسبت‌هاي خاص در سطح بين المللي، بيانگر اهميتِ موضوع است

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات