با حضور مشاور وزير نيرو در جلسه هماهنگي ستاد اربعين؛ ...

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان كرمانشاه، سيد يعقوب مرادي مشاور وزير و مسئول ستاد اربعين وزارت نيرو در جلسه برنامه ريزي اربعين حسيني كه با حضور فرماندار قصرشيرين، مسئول ستاد اربعين استان كرمانشاه، مديران عامل و معاونان شركت هاي آب و برق استان و مسئولان ستاد اربعين شركت هاي مادر تخصصي وزارت نيرو برگزار شد، گفت: با توجه به ارائه خدمات وزارت نيرو در سه استان مرزي كشور، شركت هاي وابسته به وزارت نيرو با تمام توان در كنار ستاد اربعين استان كرمانشاه آماده خدمت رساني به زوار اربعين خواهند بود.

در اين نشست كه به منظور هماهنگي هرچه بيشتر بين شركت هاي تابعه وزارت نيرو در استان كرمانشاه در ارائه خدمات به زائران اربعين حسيني(ع) انجام شد، از اقدامات صورت گرفته و زيرساخت هاي فراهم شده توسط اين شركت ها قدرداني و اقدامات در دست انجام و مشكلات احتمالي پيش رو بررسي شدند.

سيديعقوب مرادي مشاور وزير و مسئول ستاد عتبات عاليات وزارت نيرو با بيان اينكه كاري كه در حوزه خدمات رساني به زائران اربعين انجام مي شود، بزرگ، ماندگار و ارزشمند است، گفت: آبرساني و برق رساني به مردم في نفسه كار بسيار مقدسي است و خاصه اينكه براي خدمت به زائران امام حسين(ع) باشد.

وي افزود: كارهايي كه در استان كرمانشاه در زمينه ايجاد زيرساخت ها و تأمين آب و برق موكب ها و زائران اربعين انجام شده است بي نظير و سرمايه ماندگاري است و خوشبختانه امسال كارها در اين استان منسجم تر و با سرعت بيشتري انجام شده است كه جاي تقدير دارد.

در اين جلسه مديران صنعت آب و برق استان كرمانشاه ضمن ارايه گزارش خدمات ارائه شده توسط شركت هاي وابسته به وزارت نيرو در استان كرمانشاه، مسايل و نكات پيشرو در ايام اربعين حسيني مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

در پايان نيز مهندس مرآتي مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان كرمانشاه تصريح كرد: در بخش تأمين برق نيز روشنايي و برق رساني به 150 هكتار پاركينگ در مرز خسروي، ايجاد روشنايي معابر و بلواري به طول 20 كيلومتر، برق رساني به موكب هاي مسير زوار و احداث فيدر هاي جديد 20 كيلوولت انجام شده است و با تمهيدات و اقدامات صورت گرفته مشكلي در تأمين روشنايي و برق مورد نياز وجود نخواهد داشت.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات