235 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری برای اجرای طرح‌های آبرسانی و فاضلاب مسکن مهر مازندران

235 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری برای اجرای طرح‌های آبرسانی و فاضلاب مسکن مهر مازندران

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو(پاون)، پرویز یزدان‌پناه اظهار داشت: در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به ساکنان مسکن مهر، طرح آبرسانی برای 44 مجتمع مسکن مهر اجرا و برای چهار مجتمع شامل سارویه(میارکلا) ساری، امام خمینی (ره) بهشهر، گنج یاب نور و جویبار نیز تاسیسات جمع آوری و تصفیه فاضلاب احداث شده است.
وی با بیان اینکه مجموع اعتبارات هزینه شده برای اجرای این طرح‌ها 235 میلیارد ریال بوده است، افزود: تاکنون در بخش آبرسانی مسکن مهر 54 هزار و 600 متر شبکه توزیع، 36 هزار و 781 متر خط انتقال، حفر و تجهیز پنج حلقه چاه با آبدهی 225 لیتر در ثانیه، سه باب مخزن زمینی به ظرفیت 2400 متر مکعب و یک باب مخزن هوایی به ظرفیت 300 متر مکعب برای 15هزار و 332 واحد مسکونی با اعتباری بالغ بر 180 میلیارد ریال احداث شد.
یزدان‌پناه ادامه داد: احداث تصفیه‌خانه در قالب سه پکیج به ظرفیت 500 متر مکعب در شبانه‌روز در شهرهای ساری، بهشهر و نور، اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب به طول 6 هزار و 447 متر، احداث چهار باب ایستگاه پمپاژ برای 1200 واحد مسکونی با اعتبار 55 میلیارد ریال از مهم‌ترین اقدمات انجام شده در راستای اجرای طرح جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب در مسکن مهر مازندران بوده است.
معاون مهندسی و توسعه آبفای شهری مازندران، با اشاره به بازدید امیر کمالی نماینده تام الاختیار وزیر نیرو از مسکن مهر شهید عباسپور نکا، امام خمینی(ره) بهشهر و سارویه(میارکلا) ساری، گفت: در این بازدیدها مقرر شد اقدامات لازم برای تکمیل طرح آبرسانی مسکن مهر سارویه ساری و شهید عباسپور نکا و نیز اجرای طرح‌های فاضلاب در مسکن مهر سارویه ساری، امام خمینی(ره) بهشهر، مهردشت بابل، گنج یاب نور و نیرنگ نوشهر انجام شود.
وی خاطرنشان کرد: در صورت تامین اعتبار در سایر شهرهای استان نیز اجرای طرح‌های جمع آوری و تصفیه فاضلاب در دستور کار شرکت قرار خواهد گرفت.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات