با بهره برداری از پروژه تعویض شبکه و خط انتقال آب:ارتقاء شاخص کمی و کیفی آب شرب 505 خانوار روستایی رامهرمز

آیین بهره برداری از پروژه تعویض شبکه توزیع و خط انتقال آب 505 خانوار روستایی شهرستان رامهرمز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان عادل حرباوی گفت: آیین بهره برداری از 2 پروژه تعویض شبکه و خط انتقال آب 505 خانوار روستایی شهرستان رامهرمز برگزار شد.

سرپرست شرکت آبفا روستایی استان خوزستان ادامه داد: شبکه توزیع آب شرب روستاهای بن رشید و صباحی بدلیل فرسودگی و عبور از میان منازل روستایی همواره دچار شکستگی می شد. شکستگی های مکرر منجر به هدر رفت، افت فشار و کاهش کیفیت آب شرب اهالی شریف روستایی شده بود که نیاز به تعویض و اصلاح داشت.

وی با بیان اینکه در این پروژه 6 هزار و 500 متر لوله شبکه توزیع کارگزاری شده است، گفت: با بهره برداری از این پروژه آب شرب 255 خانوار روستاهای بن رشید و صباحی بلحاظ کمی و کیفی بهبود یافت.

گفتنی است اعتبار هزینه شده در این پروژه 500 میلیون تومان است.

سرپرست شرکت آبفا روستایی خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کارگزاری 11 کیلومتر خط انتقال آب اظهار کرد: این پروژه در راستای آبرسانی به 4 روستای کهله 1 و 2 و بقعه 1 و 2 انجام و به بهره برداری رسید.

حرباوی افزود: آبرسانی به این 4 روستا بیش از 25 سال است که از طریق این خط انتقال انجام می شود و بدلیل فرسودگی و عبور از مناطق سخت گذر اهالی شریف روستایی را دچار مشکلاتی در تامین آب می کرد.

وی بیان کرد: اعتبار هزینه شده در این پروژه 2 میلیارد و 500 میلیون تومان بوده است، همچنین در ادامه روند بهبود وضعیت آبرسانی به این روستاها، بهره برداری از چاه دوم تاسیسات کهله نیز مراحل پایانی خود را طی می کند.

حرباوی یادآور شد: این 4 روستا 250 خانوار با جمعیتی بالغ بر 1250 نفر را تحت پوشش دارند.

گفتنی است این مراسم با حضور نماینده مردم شهرستان رامهرمز در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسوولین محلی شهرستان رامهرمز برگزار شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان یک شرکت در شهر اهواز می باشد

      نظرات