جلسه رئیس ستاد اقامه نماز و مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز

جلسه رئیس ستاد اقامه نماز و مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز

رئیس ستاد اقامه نماز استان البرز با حضور در اداره کل راه و شهرسازی استان ضمن دیدار با مدیرکل راه و شهرسازی از نمازخانه اداره کل نیز بازدید نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل حجت الاسلام والمسلمین موسوی با حضور در اداره کل راه و شهرسازی با مهندس رضایی در خصوص اقامه نماز جماعت در ادارات و همچنین راهکارهای اجرایی نمودن شیوه نامه اقامه نماز کشور گفت و گو نمودند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان البرز همچنین از تلاشهای اداره کل راه و شهرسازی استان البرز به ویژه شورای اقامه نماز که موفق به کسب عنوان برتر در زمینه ترویج فرهنگ نورانی اقامه نماز در دو سال پیاپی شده است تقدیر و تشکر نمود و خواستار ادامه روند فعلی شد.

وی همچنین در جریان بازدید از نمازخانه اداره کل تجهیزات و امکانات و فضای نمازخانه را بسیار مناسب ارزیابی نمود و بیان داشت نمازخانه راه و شهرسازی یکی از بهترین نمازخانه های ادارات سطح استان البرز می باشد.

مهندس رضایی مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز نیز توجه به معنویات به ویژه اقامه نماز جماعت را حائز اهمیت ویژه ای دانست و بیان داشت حضور مدیران و کارکنان در صفوف نماز جماعت باعث ایجاد حس همدلی و وحدت میشود و این امر باعث افزایش بازده کاری و رضایتمندی مردم می گردد.

شایان ذکر است در پایان نماز جماعت ظهر و عصر با حضور رئیس ستاد اقامه نماز ، مدیرکل راه و شهرسازی و کارکنان و مراجعین اداره کل اقامه گردید.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان البرز

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان البرز

    اداره کل راه و شهرسازی استان البرز یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات