آزمون های ورود به حرفه مهندسان در استان یزد برگزار شد

آزمون های ورود به حرفه مهندسان در استان یزد برگزار شد

همزمان با سراسر کشور

آزمون های ورود به حرفه مهندسان در استان یزد برگزار شد.

در اجرای قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان،آزمون های ورود به حرفه برای متقاضیان در هفت رشته بطور همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان یزد: این آزمون در هفت رشته شامل رشته عمران در سه صلاحیت محاسبات،نظارت و اجرا رشته معماری در سه صلاحیت طراحی،نظارت و اجرا رشته شهرسازی،ترافیک،نقشه برداری، تاسیسات مکانیکی و تاسیسات برقی در دو صلاحیت طراحی و نظارت در روزهای پنج شنبه هیجدهم و جمعه نوزدهم مهر سالجاری با حضور 1528متقاضی که 1178 نفر آنها مرد و 350 نفر زن بودند برگزار شد.

این رویداد مهم که موجب افزایش کیفی بنیه فنی مهندسی استان خواهد شد می تواند درصد مشارکت متخصصین را در بخش ساخت و ساز افزایش دهد و موجب افزایش کیفیت در ساخت و سازها گردد.

خاطر نشان می گردد:افراد متعهد و متخصصی که دارای پروانه های فعالیت مهندسی در حرفه خود هستند می توانند در احقاق این امر مهم و اجتماعی که اساس سرمایه ملی کشور نیز بحساب می آید نقش بسزایی داشته باشند.

لازم به ذکر است؛شرکت کنندگان می توانند برای پیگیری نتایج آزمون برگزار شده در بخش تئوری در اواسط آذرماه وهمچنین بخش عملی در اواسط دی ماه به سایت معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی به نشانیwww.inbr.ir مراجعه نمایند.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان یزد

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان یزد

    اداره کل راه و شهرسازی استان یزد یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات